×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم معارفه سرپرست اداره امنیت اطلاعات، بر لزوم توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های امنیت با هدف جلب اعتماد مشتریان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، دکتر فرزین با تشریح اهمیت امنیت اطلاعات در سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی و بانکی گفت: موضوع امنیت اطلاعات در بانک بسیار حائز اهمیت است. ما امانتدار اطلاعات مالی مشتریان و مورد اعتماد ایشان هستیم. عملکرد اداره امنیت اطلاعات باید به گونه‌ای باشد که این اعتماد تقویت شود.

وی در ادامه به جایگاه اداره امنیت اطلاعات در ساختار سازمانی اشاره کرد و افزود: به لحاظ اهمیت موضوع امنیت اطلاعات و واحد متولی آن، اداره امنیت بدون واسطه تحت نظر مدیرعامل فعالیت می‌کند. این نشان‌دهنده اهمیت حفاظت از اطلاعات مالی مشتریان است که باید همواره در نظر داشته باشید.

فرزین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی در بانک کارآفرین، لازم است برنامه مشخصی برای ارتقاء زیرساخت‌های امنیت داشته باشیم. لازم است کمیته‌ای برای مدیریت امنیت اطلاعات تشکیل شود و در مورد امنیت بخش‌ها و واحدهای مختلف، تقسیم وظایف و مسئولیت و پاسخگویی در مورد آنها تصمیم‌گیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مفهوم امنیت در بانک کارآفرین مختص اطلاعات نیست و در موارد دیگر، برای بالا بردن ضریب اطمینان، اصول پدافند غیرعامل در دستور کار واحدهای مختلف قرار دارد.

مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین گفت: استراتژی بانک کارآفرین جوان‌گرایی و انتخاب مدیران از بین همکاران است. نیروهای جوان سال‌ها برای ارتقاء بانک کارآفرین زحمت کشیده‌اند و اکنون می‌توانند با تخصص و تجربه، در پست‌های مدیریتی در جهت تحقق اهداف بانک تلاش کنند.

وی برای سرپرست اداره امنیت اطلاعات در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و افزود: آقای ماهوتیان با توجه به سابقه فعالیت در فناوری اطلاعات و با در نظر گرفتن رزومه حرفه‌ای و اخلاقی، در اداره امنیت اطلاعات نیز منشأ اثر خواهد بود. برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت می کنم.

در ادامه این مراسم رامین ماهوتیان سرپرست اداره امنیت اطلاعات از حسن اعتماد مدیران ارشد قدردانی کرد و گفت: از آقای دکتر فرزین مدیریت محترم عامل و آقای دکتر بهاروندی عضو محترم هیات مدیره تشکر می‌کنم که این مسئولیت خطیر را به عهده من گذاشتند.

وی همچنین گفت: در این مدت کوتاه شاهد تلاش همکارانم در مدیریت فناوری اطلاعات و شرکت نگاه بودم و از زحمات ایشان قدردانی می‌کنم. امیدوارم بتوانم در این سمت در جهت تحقق اهداف بانک منشأ اثر باشم و با همراهی و همدلی همه همکاران، در جهت دستیابی به اهداف چشم‌انداز بانک گام‌های موثر برداریم.

ماهوتیان در ادامه برنامه‌های خود را تشریح کرد و افزود: با کمک همکارانم در اداره امنیت اطلاعات، برنامه‌های جاری، میان‌مدت و بلندمدت اداره امنیت اطلاعات را بررسی و در صورت لزوم بازنگری خواهیم کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، مونا میربخش معاون اداره امنیت اطلاعات به سرپرست جدید خوشامد گفت و افزود: از پیوستن آقای ماهوتیان به اداره امنیت اطلاعات خوشحالم و امیدوارم با هدایت و راهبری ایشان، بتوانیم همچون گذشته در جهت تحقق اهداف کلان بانک تلاش کنیم.

وی همچنین گفت: نقطه قوت بانک کارآفرین همواره امنیت سایبری بوده است. قطعاً با کمک همکاران فناوری اطلاعات و شرکت نگاه، محصولات جدیدی در لیست خدمات بانک قرار خواهد گرفت.

در پایان این مراسم حکم سرپرست اداره امنیت اطلاعات توسط مدیرعامل به وی اعطا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.