×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : دومین نشست هم‌اندیشی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی‌با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان پیشگام فعالان اقتصادی صنعت خرده‌فروشی کشور برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، امروز بیست و هشتم مهرماه سال جاری جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌با مدیران و پرسنل مجموعه رفاه در ستاد مرکزی این فروشگاه نشست هم اندیشی برگزار کردند.

این نشست در راستای ادامه سیاست کمک‌های شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به صادرات کشور برگزار گردید و جنبه‌های مختلف این مهم بررسی گردید.

جناب آقای دکتر کریمی‌نماینده محترم مجلس و ریاست فراکسیون توسعه صادرات، ضمن تشکر از برگزاری این نشست گفت: من از زمان تأسیس رفاه با آن ارتباط نزدیکی داشته‌ام، رفاه نقش موثری در کنترل تورم در سال‌های ابتدایی خود داشت و این روند همیشه ادامه داشته است. رفاه به سرعت تکثیر شد و به یک کانون توسعه کشوری بدل شد.
در اقتصاد کلان مسئله تولید نیست، مسئله اصلی توزیع و فروش است که رفاه به بهترین نحو آن را انجام داده است و به تولید انبوه کمک کرده است.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که نیاز اساسی اقتصاد ایران، صادرات است گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر صادرات به صورت نقطه‌ای و جزیره‌ای بوده است، ما به یک فروشگاه برای توسعه شبکه توزیع در زمینه کالا، پوشاک، لوازم خانگی و … داریم.
رفاه باید یک صادرات پایدار و مستمر ایجاد کند و از با استفاده از توانایی‌های خود در زمینه‌های مالی، تخصص، زنجیره‌ تامین و زیرساخت قدرتمند به یک سمبل در این زمینه بدل شود.

در ادامه ایشان به بررسی و تحلیل شرایط اقتصادی به ویژه حوزه‌های صادرات، لجستیک و … پرداختند.

جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز با تاکید دوباره بر توانایی‌های مجموعه رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی کاملا ایرانی گفت: ما خواسته آنچنانی از مسئولان نداریم، زنجیره تامین ما بسیار قدرتمند است و ما نمی‌توانیم به راحتی تأمین کنندگانی که سال‌ها با رفاه کار کرده‌اند را جایگزین کنیم، از این رو تنها خواسته ما این است که به ما اطمینان دهید که کالاهای زنجیره‌ تامین ما به راحتی مجوز صادرات می‌گیرند تا در فروشگاه‌های ما در کشورهای همسایه به فروش برسند.

خواسته ما این است که تمهیداتی پیش‌بینی شود تا قوانین صادرات پایدار باشد و صادرات کالا‌ها به مشکل برنخورد و تلاطم بازار روی فروشگاه‌های ما اثر منفی نگذارد.

گفتنی است؛ در این نشست ظرفیت‌های رفاه با بیش از ۱۴۰۰ شعبه و ۱۶ میلیون مشتری وفادار در باشگاه مشتریان نیز بررسی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.