×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024

اقتصاد زمانه : رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره وبیناری “تغذیه در شرایط آب و هوایی متفاوت” خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، محمدسعید موسایی باغستانی با اشاره به تغییر نیاز بدن در شرایط آب و هوایی مختلف گفت: همان گونه که نوع فعالیت بدنی و ورزش در اقلیم های گوناگون، تفاوت دارد، نیاز تغذیه ای بدن نیز متناسب با این تغییرات، متفاوت خواهد بود.
وی ادامه داد: در ادامه برگزاری دوره های تخصصی تغذیه برای مربیان، مدرسان و ورزشکاران و با توجه به استقبال صورت گرفته از این دوره ها، وبینار”تغذیه در شرایط آب و هوایی متفاوت” با تدریس دکتر هادی عطارد، متخصص تغذیه ورزشی و رژیم درمانی و مشاور تیم های ملی کشور، طراحی شده و برگزار می شود.
رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم با اشاره به سرفصل های آموزشی این دوره عنوان داشت: نوع تغذیه در سفرهای ورزشی، سرما، گرما، رطوبت، ارتفاع و … از مباحث آموزشی در این دوره می باشد.
گفتنی است، برای شرکت در دوره وبیناری”تغذیه در شرایط آب و هوایی متفاوت”، علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۲ شهریورماه، با ارسال پیام به شماره واتس آپ ۰۹۱۷۵۵۰۰۰۹۰ نسبت به ثبت‌نام در این دوره تخصصی اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.