×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : دهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ در این گردهمایی محمود حسن شاهی مدیر شعب استان به بررسی درصد تحقق اهداف شعب پرداخت و ضمن ارزیابی عملکرد روسای شعب، راهکارهایی را در جهت بازاریابی موثر بیان کرد.
حسن شاهی بانکداری را یکی از پر اهمیت‌ترین بخش‌های اقتصاد در کشور به شمار آورد و گفت: بانک‌ها از یک‌طرف با سازماندهی دریافت‌ها و پرداخت‌ها، امر مبادلات تجاری و بازرگانی را تسهیل می‌کنند و موجب گسترش بازارها می‌شوند و از طرف دیگر با تجهیز پس‌اندازهای ریز و درشت و هدایت آنها به سمت بنگاه‌های تولیدی، زمینه‌های رشد و شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم می‌آورند.
مدیر شعب استان با بیان اینکه بانک، به عنوان بزرگ ترین واسطه های مالی، نقش مهمی در تأمین سرمایه مورد نیاز بنگاه های اقتصادی دارد، افزود: همت و تلاش مضاعف کلیه همکاران همراه با بازاریابی و برنامه ریزی منسجم و نظارت مسئولین شعب توانسته است بانک ایران زمین را در جایگاه مطلوبی در بیان سایر بانک ها قرار دهد.
حسن شاهی سرمایه انسانی را دارایی اصلی و منبع مهم ایجاد مزیت رقابتی بانک دانست و خاطرنشان کرد: امروزه مزیت سازمان ها برای کسب موفقیت در بالا بودن اعتماد به نفس و میزان تعهد کارکنان به اهداف سازمانی نهفته است.
در پایان سید مهدی فاطمی معاون شعب منطقه ضمن اشاره مجدد بر لزوم رعایت مسائل امنیتی شعب به بایگانی روزانه و به موقع اسناد روزانه شعب تاکید کرد و گفت: با توجه به پتانسیل منطقه و سابقه درخشان همکاران منطقه فارس، اطمینان داریم در جهت اعتلای نام بانک ایران زمین در منطقه فارس کوشا باشیم و در این مسیر همراه و همگام شعب خواهیم بود.
فاطمی با اشاره به کمپین نصب همراه بانک بر اهمیت خدمات بانکداری مدرن تاکید کرد و افزود: کارکنان بانک ایران زمین می بایست در این زمین نسبت به سایر بانک ها پیشتاز بوده و با معرفی کامل سرویس های بانکداری مدرن جهت آگاهی مشتریان و جلب رضایت آنان نسبت به ارائه این خدمات تلاش بیشتری نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.