×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : نادر حسین‌زاده، مدیر ارشد کارخانه فولاد تاراز، از ثبت رکورد تولید ماهیانه و طول عمر سینک‌رول گالوانیزه در این شرکت خبر داد و گفت: با تلاش و پشتکار کارکنان شرکت فولاد تاراز، این شرکت توانست به رکورد تولید ۱۸ هزار و ۹۳۷ تن در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ دست یابد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد تاراز، وی افزود: میزان رکورد قبلی تولید این شرکت ۱۸ هزار و ۵۴۹ تن بود که در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ حاصل شده بود و با این افزایش تولید، این شرکت توانست تولید خود را ۲٫۱ درصد نسبت به رکورد قبلی ارتقا دهد.

مدیر ارشد کارخانه فولاد تاراز تصریح کرد: متوسط ضخامت ورق تولیدی در رکورد تولید قبلی ۰٫۹ میلی‌متر بود که در رکورد فعلی این ضخامت به ۰٫۸۳ میلی‌متر رسیده است. علی‌رغم اینکه کاهش میکس ضخامتی شرایط تولید را به‌مراتب دشوارتر می‌کند، با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان بهره‌برداری و همچنین حمایت و پشتیبانی کلیه واحدهای شرکت، ازجمله واحدهای ستادی، کنترل کیفی، برنامه‌ریزی تولید، انبارها، فنی مهندسی و دفتر فنی تعمیرات و نیز همکاری واحد انتظامات، این شرکت توانست به این رکورد ارزشمند دست یابد.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر رکورد تولید یادشده، این شرکت توانست طول عمر سینک‌رول موجود در داخل مذاب را از ۲۰ هزار تن رکورد قبلی در دی‌ماه ۱۳۹۹ به ۲۲ هزار و ۳۶۸ تن در اردیبهشت‌ماه سال جاری افزایش دهد که عملکرد بسیار مطلوبی نسبت به سال قبل محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: افزایش عمر غلتک سینک‌رول تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها و بهبود شرایط تولید دارد و این میزان تناژ می‌تواند الگوی خوبی در بین شرکت‌های تولیدکننده کلاف‌های گالوانیزه در کشور باشد؛ چراکه موفقیت کسب‌شده در این خصوص در شرکت فولاد تاراز و این میزان استفاده از سینک‌رول در این شرکت در کشور بی‌سابقه است.

حسن‌زاده در پایان از تمامی همکاران شرکت فولاد تاراز که در جبهه تولید و جبهه ستادی مشغول به فعالیت‌اند و در دست‌یابی به این دو رکورد ارزشمند نقش داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود در آینده نیز شاهد تکرار این‌گونه دستاوردها برای شرکت فولاد تاراز باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.