×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری ویژه‌برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج منطقه ۱۲ در ایام ماه مبارک رمضان در این منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان گفت: بی‌شک توفیق عبادت جمعی در ایام ضیافت الهی به دلیل افزایش همدلی و تقویت هویت دینی، حظ معنوی و بهره‌برداری از این روزهای مبارک را دوچندان می‌کند که خوشبختانه به دلیل استفاده از فضای مجازی در بحران شیوع کروناویروس با رعایت تمهیداتی، این امکان برای مؤمنان همدل میسر خواهد شد.
سعادتی در توضیح فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج منطقه ۱۲ در ماه مبارک رمضان، نخست به برنامه‌هایی با محوریت استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و افزود: با توجه به این مطلب در طول این مدت به صورت روزانه، فایل‌های صوتی و متنی جزءخوانی روزانه قرآن کریم، احکام، ادعیه و مواردی از این دست در فضاهای مجازی مربوط به منطقه بارگذاری می‌شود تا به‌نوعی روحیه عبادت جمعی بین شهروندان تقویت شود.
وی از برگزاری مرحله پنجم طرح برکت علوی در آستانه حلول این مبارک در سطح منطقه نیز خبر داد و بیان کرد: در این طرح، شهروندان با چسباندن تراکنشی روی بنرهای طرح برکت علوی در سوپرمارکت‌ها، غصابی‌ها و نانوایی‌ها به نیازمندان آبرومند در ماه مهمانی خدا کمک خواهند کرد که این بنرها هم‌اکنون در بیش از ۵۰ باب مغازه در سطح منطقه نصب شده است.
شهردار قلب طهران با اشاره به برنامه‌های مناسبتی در این ایام ادامه داد: هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع)، برنامه «کریمانه»، ویژه جشن ولادت آن امام همام به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و کاروان خودرویی در سطح محدوده با طراحی برنامه‌های فرهنگی این ایام را جشن خواهد گرفت؛ همچنین در ایام شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و شب‌های پرفضیلت احیاء نیز برنامه سوگ ساقی اجرا و ادعیه و اعمال شب‌های قدر در فضاهای مجازی بارگذاری خواهد شد.
وی از جمله دیگر فعالیت‌ها در این حوزه را برگزاری مسابقه تفسیر سوره قدر ویژه فرزندان کارکنان معرفی کرد و ادامه داد: تجلیل از «روزه اولی‌ها» با اهدای هدایا در طرح نشاط و تعالی نیز برای این عزیزان در نظر گرفته شده تا مشوقی برای اولین تجربه روزه‌داری آنان باشد.
به گفته سعادتی کمک به‌ آزادسازی چند تن از زندانیان جرایم غیرعمد با اولویت کارکنان شاغل در شهرداری از طریق خیرین منطقه در این ایام، همچنین غبارروبی از مزار شهدای گمنام میدان امام حسین (ع)، مسجد فائق و مسجد ارگ با حضور بر سر مزار آنان در این منطقه صورت خواهد گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.