×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

رئیس پلیس راهور گفت: اخیرا تصادفی بین ۲ خودرو پژو رخ داد که ۹ نفر در این ۲ خودرو کامل سوختند مگر در این خودرو‌ها تی ان تی قرار داشت؟
به گزارش «انتخاب»، سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز ها در این بخش نا ایمن هستند.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، به گفته رئیس پلیس راهور در حوزه قوانین و مقررات هیچ یک از این قوانین بازدارنده نیست که باید در این بخش اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

او می گوید: سالانه ۳۰۰ هزار مجروح در تصادفات و ۱۷ هزار کشته داریم که ۵۰۴ میلیارد تومان هزینه مستقیم و غیر مستقیم دارد. بنابراین اگر در این حوزه دولت کمک کند مانند سودی است که به کشور باز می گردد.

هادیانفر درباره اربعین گفت: بیشترین تصادفات در این بخش مربوط به نداشتن راه های جدا شونده، خستگی و خواب آلودگی بوده است. امسال بیش از ۲ میلیون نفر تاکنون برای اربعین ثبت نام کرده اند که پيش بينی شده که امسال ۹ روز قبل از اربعین این سفرها شروع می شود . بنابراین باید مدیریت زمان داشته باشیم . ۳ مرز مهران، چذابه و شلمچه بیشترین تردد را خواهد داشت که ۶۵ درصد آن از مرز مهران خواهد بود.

او گفت: در شهریور بیشترین تصادفات را خواهیم داشت و از ۱۵ شهریور سفرهای پایانی مردم شروع می شود و بیشترین مسیرهای پر تردد هم برای خراسان رضوی ، گیلان و مازندران خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.