×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : روز دانش آموز فرصتی برای تجدید عهد با قلم و کتاب و دین و دانش است. اکنون دانش آموزان نسل انقلاب با جان فشانی و قامتی رعنا و رخساری تابان در انتظار بستر سازی مسئولین در جهت خردآموزی و تهذیب اخلاق هستند .

به گزارش اقتصاد زمانه ، امروز وظیفه دانش آموز صرفاً معلومات اندوزی از کتاب و جزوات و محتویات علمی درس ها نیست بلکه تعالی شخصیت و بالفعل درآوردن استعدادهای بالقوه افراد و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس است که زمینه ساز تعالی اجتماعی فرد با شرایط زیستی و اقتصادی جامعه زادگاه است .
سیزدهم آبان که شکوه و عظمت خود را از مبارزه و قیام دانش آموزان در برابر نظام استکباری وام گرفته است نشانه آگاهی و خردمندی این قشر از جامعه است که به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی وفادار مانده اند و پس از پیروزی انقلاب و سال های دفاع مقدس و دوران اقتصاد مقاومتی از هیچ کوششی در حفظ آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.صنعت آینده کشور نیازمند فن سالاران متعهدی است که در کنار تخصص خود از روحیه خودباوری و خداباوری و توجه به دیانت برخوردار باشند و در کنار دانش و فن ، بذر ایمان را در زمین بارور دلها بیفشانند و علمی آمیخته با ایمان را الگو ساز شغل و خدمت گذاری خود قرار دهند.
ذوب آهن اصفهان همواره به جامعه مناطق همجوار خود بویژه لنجان توجه ویژه داشته است و از آنجا که بخشی از کارکنان شریف ذوب آهن را اهالی این مناطق تشکیل می دهند ، بر این باور است که هر گونه همکاری و داد و ستد ارتباطی با جامعه همجوارکاشتن نهال خیر و برکت است که آثار آن در طول سالیان ثمر و باروری مادی و معنوی را به ارمغان خواهد آورد .
آینده ذوب آهن با آبادی منطقه لنجان و رشد جامعه انسانی بویژه دانش آموزان که صنعتگران و خردمندان بالقوه فردای کشور هستند آتیه ای روشن و درخشنده تر خواهد بود لذا از تعامل و راهکارهایی که به رونق بخشی این ارتباط یاری رساند استقبال می کنیم و دست همکاری با عزیزان را به گرمی می فشاریم و به میمنت خجسته روز ۱۳ آبان ، برای فرزندان دانش پژوه گرانقدر کشور ،به ویژه شهرستان لنجان ، آرزوی سرافرازی ، رشادت و سربلندی می نمایم .

منصور یزدی زاده
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.