×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه: همایش هزار نفره “تبیین اهداف ابلاغی و سیاست های اعتباری بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۰” با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده به صورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسین زاده در این همایش که با حضور سیدفرید موسوی عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی، حسن مونسان عضو هیأت عامل و معاون شعب و محسن امین زارع عضو هیأت عامل و معاون امور ارزی و بین الملل و روسای حوزه ها، شعب، مسئولان ادارات امور شعب و کارشناسان و مسئولان بخش اعتباری بانک ملی ایران برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایام انتخابات و لزوم تسهیل امور مردم گفت: کارکنان بانک ملی ایران موظف هستند در این ایام بیش از پیش به مشتریان و مراجعه کنندگان، خدمات شایسته ارائه نمایند.

وی با اشاره به اهمیت مشتری مداری تأکید کرد: کارکنان بانک ملی ایران باید تکریم مشتریان را سرلوحه امور خود قرار دهند و در سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در شبکه بانکی، نمونه باشند.

مدیر عامل بانک ملی ایران ادامه داد: توقع و انتظار من این است که روسای ادارت کل به طور مستمر با مجموعه های تحت مدیریت خود ارتباط مستحکمی داشته باشند و از خواسته ها و نظرات کارکنان مطلع شوند و مشکلات آنها را در حد ممکن بر طرف نمایند.

وی تأکید کرد: چنین ارتباطی موجب تقویت روحیه کارکنان و ارتقای سطح بهره وری آنها و پیشبرد بهتر امور می شود.

حسین زاده افزود: مهم ترین شاخصه در انتصابات شایسته سالاری است و باید این عامل در همه انتصابات در سازمان نقش محوری داشته باشد.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به این که همواره یکی از دغدغه هایم شرایط همکاران بانکدار است که سال ها توقف شغلی داشته اند تصریح کرد، برای رفع این مشکل اداره کل سرمایه انسانی در حال پیگیری مجوزی از سوی سازمان اداره استخدامی کشور است که در صورت تأیید، این دسته از همکاران هر ۳ یا ۴ سال از مزایای یک ارتقای شغلی برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت تبیین بسته سیاست های اعتباری بانک ملی ایران گفت: ابلاغ این سیاست به بخش های صف و ستاد علاوه بر نظم در عملکرد، موجب ارتقای بازدهی در بخش اعتبارات شده است.

او افزود: از چند سال گذشته که این بسته های سیاستی ابلاغ می شوند شاهد بازخورد خوبی از سوی کارکنان صف و ستاد درباره کارآمدی آن هستیم.

لازم به ذکر است در این همایش هزار نفره، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور، بیژن مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل حضور داشتند. همچنین محمدرضا محمود پناه رئیس اداره کل اعتبارات، عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح ها و هادی نیک قلب رئیس اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف از دیگر شرکت کنندگان در این همایش بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.