×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : مشاور مدیرعامل ومدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران گفت: اختلال پیش آمده در خط دو متروی تهران برطرف شد و مسافرگیری در این خط انجام می شود.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه محسن محمدیان با اشاره به نقص فنی ایجاد شده در خط دو افزود: قطار‌ها در این خط از ساعت ۸:۲۰ بدلیل قطع نمایش سیستم‌های کنترل ترافیک در محدوده ایستگاه‌های شهید نواب صفوی تا بهارستان حرکت قطار‌ها با اختلال مواجه بودند و با اختلال به شهروندان و مسافران خدمت‌رسانی می کرد.


مشاور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه اختلال پیش آمده در خط دو موجب کندی حرکت قطار‌ها در این خط و ازدحام در برخی ایستگاه‌های خط ۲ شد افزود: با هماهنگی انجام شده و برای جلوگیری از ازدحام مسافری، مسافران خط پنج در ایستگاه ارم سبز پیاده می‌شدند تا از طریق خط چهار به مقاصد خود برسند.

وی افزود: با تلاش تکنسین‌های فنی مشکل در ساعت ۹:۴۵ اختلال برطرف شد و مسافرگیری طبق برنامه جدول زمانبندی حرکت قطارها انجام می گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.