×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۹ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 9 July , 2024
جوانه های امید با تسهیلات کارآفرینی در سیستان و بلوچستان

اقتصادزمانه : در اولین سال تاسیس مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری زاهدان، با حضور مسئولین استانی، از صندوق کارآفرینی امید به علت حمایت تسهیلاتی برای ساخت این مرکز تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، غلامعلی صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در این باره گفت: با توجه به تلاش صندوق در خدمات رسانی های بیشتر به مناطق کم برخوردار، برای طرح های بهداشتی درمانی سیستان و بلوچستان در دو سال اخیر تسهیلات قابل توجهی پرداخت شده است.

صمصامی با تاکید بر نیازمندی زاهدان به احداث این مرکز درمانی اظهار داشت: با ساخت این مرکز مراجعان استانی مجبور نیستند برای استفاده از خدمات تخصصی درمانی این حوزه به استان های همجوار سفر کنند.

او با تاکید بر اینکه این درمانگاه در سیستان و بلوچستان به دلیل هم مرز بودن با ۲ کشور افغانستان و پاکستان زمینه توریسم درمانی یا گردشگری سلامت را نیز فراهم کرده است بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید برای راه اندازی این مرکز خصوصی و فوق تخصصی درمان ناباروری هشتاد میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: با این میزان تسهیلات، زمینه اشتغال برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم در این مرکز درمانی فراهم شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.