×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024
جمع آوری نخاله ها و پاکسازی زمین های بایر سطح ناحیه۹

اقتصادزمانه : جمع آوری خاک و نخاله های موجود در زمین های بایر ناحیه به طور مستمر توسط عوامل اجرایی خدمات شهری ناحیه۹ انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴ به نقل از روابط عمومی ناحیه۹؛ محمد شریفی با اشاره به اینکه برخی از شهروندان بدون توجه به توصیه ها و اخطارها، اقدام به تخلیه خاک و نخاله در زمین های رها شده و حاشیه معابر سطح ناحیه می کنند و این امر علاوه بر آلوده کردن محیط زیست، باعث ایجاد منظر نامناسب شهری و خلق نقاط بی دفاع شهری می شود، گفت: طرح جمع آوری خاک و نخاله های موجود در زمین های بایر با تلاش های شبانه روزی نیروهای اجرایی خدمات شهری انجام و استمرار دارد.

️وی افزود: در این راستا خاک و نخاله ها از محدوده خیابان های استخر،رمپ بزرگراه شهید بابایی ،لشکرک و … توسط عوامل اجرایی جمع آوری شد.

️شریفی تاکید کرد: اجرای عملیات جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی با هدف حذف زوائد و نازیبایی های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور شهری استمرار خواهد داشت. امید است با تلاش های بیشتر بتوانیم شهری زیبا و شاداب را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.