×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : در جای‌جای تاریخ، شاهدیم که آنچه انسان را به تأمل، تعمق، رشد و تعالی دنیوی و اخروی نائل می‌کند، دانایی، خردورزی و اندیشه‌یابی در مسیر راستی و حقیقت است و این رسالت بر عهده پیامبرانی است که وظیفه تحریر، ثبت، نگارش و انتقال حقایق را بر عهده دارند. در جهان امروز نیز که گردش اطلاعات به سرعت و به‌وفور در جریان است، اصحاب رسانه به‌عنوان عاملان اجرای رکن چهارم دموکراسی، رسالت خطیری برعهده دارند و مسئولیت این قشر در قبال آنچه می‌نویسند و آنچه نمی‌نویسند بیش از هر زمان دیگری است.

سالروز شهادت مظلومانه شهید صارمی که به‌درستی روز خبرنگار نامیده شده است، بهانه‌ای است برای قدردانی و البته توجه به رسالت سخت یک قشر سخت‌کوش، فرهیخته و توانمند در جامعه.کشور و جامعه‌ای که از خبرنگار و خبررسانی دقیق و شفاف بهره‌ای نبرده باشد لاجرم در مسیر شکست قرار می‌گیرد. خبرنگار آینه‌ای است تمام‌نما از آنچه در حال وقوع است، خوب یا بد، با تمام نقاط ضعف و قوت. اگر این آینه درست عمل نکند، نمی‌توان امیدی به پیشرفت، تعالی و بهبود نقاط ضعف داشت.
هیچ مجموعه بزرگ و کوچکی نمی‌تواند بدون انعکاسی روشن، دقیق و شفاف از آنچه درون آن می‌گذرد در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گیرد و ۱۷ مردادماه تلنگری است تا دوباره این مسئله را به خود یادآوری کنیم.
فولاد مبارکه همیشه به داشتن یاورانی که دلسوزانه برای این مجموعه قلم زده‌اند، افتخار می‌کند. دوستانی که هم نقاط ضعف را به ما نشان داده‌اند و هم در بازنمایی نقاط قوت یاریگرمان بودند.در سال‌ها و ماه‌های اخیر ، اگر همکاری و همراهی خبرنگاران و رسانه‌ها نبود، مسلما اتفاقات بزرگ و غرورآفرینی که پیشران صنعت و اقتصاد کشور است، انعکاسی درست و شایسته نداشت و جوانه امید به آینده‌ای روشن که اکنون سبز شده است، بدون آبیاری و مراقبت شما عزیزان بی‌تردید پژمرده و بی‌جان می‌شد.
در پایان بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی عزیز، روز خبرنگار را به‌تمامی بزرگواران این عرصه تبریک عرض می‌کنم و از صمیم قلب از اینکه در کنار مجموعه بزرگ فولاد مبارکه هستید، به خود می‌بالم.

حمیدرضا عظیمیان

مدیرعامل فولاد مبارکه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.