×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : مرتضی مرادی شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ از تلاش برای جمع آوری دستفروشان در جاده سلامت شهرک اکباتان خبر داد و گفت: با همکاری شهروندان و شورایاران در آستانه سال نو این مکان از حضور دستفروشان پاکسازی می شود.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مرتضی مرادی شهردار ناحیه ۶ در مورد نشست هم اندیشی مسائل فاز ۲ شهرک اکباتان گفت: طی نشستی صمیمی با اعضای شورایاری محله اکباتان، عمده مطالبات و خواسته های شهروندان در بخشهای مختلف مطرح شد و برای اجرای این خواسته ها برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد.


مرادی با بیان اینکه بحث دستفروش ها در مشاعات شهرک اکباتان یا جاده سلامت و ساماندهی سگ های ولگرد در این مکان از جمله مهم ترین مطالبات شهروندان بود تاکید کرد: طی تعاملی که با شورایاران داشتیم قرار شد به این مسائل در اسرع وقت رسیدگی شود تا مشکلی شهروندان را تهدید نکند.


وی ابلاغ و اجرای طرح جمع آوری دست فروشان جاده سلامت در فاز ۲ شهرک اکباتان را به عنوان یکی از خواسته های به حق ساکنین این محله دانست و افزود: امیدوارم با همکاری شهروندان ساکن در این محدوده با همان نگاه انسان‌محور تا پایان سال جاده سلامت شهرک اکباتان را از دستفروشان پاکسازی کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.