×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصادزمانه : در اولین همایش تخصصی کاتالیست صنعت نفت در صنایع ملی پتروشیمی، در راستای آزمایش موفقیت‌آمیز کاتالیست داخلی Saz201 در پتروشیمی ایلام از قانعی و گرشاسبی تقدیر شد .

در اولین همایش تخصصی کاتالیست صنعت نفت در صنایع ملی پتروشیمی که با حضور شاه میرزایی معاون وزیر نفت ، رشید قانعی مدیرعامل پترول و برخی از مدیران عامل پتروشیمی‌ها کشور در تهران برگزار شد ، از‌ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام برای آزمایش موفقیت‌آمیز «کاتالیست» ساخت داخل Saz201 در واحد پلی‌اتیلن سنگین تقدیر شد .

مطمئنا این دستاورد نشان از نگاه ویژه دکتر قانعی به عنوان مدیرعامل گروه پترول که پتروشیمی ایلام هم یک از شرکت های تابعه آن اسست پیرامون صنعت پتروشیمی در حوزه دانش بنیان و اعتماد و اعتقاد به بومی محصولات پتروشمی مرتبط می باشد.

پتروشیمی ایلام با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت پژوهش و فناوری شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آزمایش موفقیت‌آمیز استفاده از «کاتالیست » ساخت داخل را به انجام رساند.

این کاتالیست ضمن رقابت با نمونه‌های چینی و ژاپنی با مزیت‌های در دسترس‌بودن، صرفه‌ اقتصادی و جلوگیری از خروج ارز از کشور اکنون در قلب رآکتور واحد پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام مورد استفاده قرار گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.