×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن قدردانی از عملکرد چند ماهه اخیر در این گروه صنعتی، گفت: موفقیت‌های قابل توجه ایران‌خودرو در جمع‌آوری خودروهای ناقص، توسعه محصول و افزایش کیفیت محصولات، نشان‌دهنده نقش تعیین کننده مدیریت در این مجموعه است.

ایکوپرس- سردار حسن‌زاده، با بیان این‌که تغییر در شیوه مدیریت و نوع نگرش در حل مسایل، عامل موفقیت در ایران‌خودرو است، تصریح کرد: نگرش فعلی مبتنی بر اصل «ما می‌توانیم» است.
وی تصریح کرد: «ما می‌توانیم» اصل تسلیم نشدن در برابر شرایطی است که دشمنان برایمان ساخته‌اند.
در این دیدار مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) گزارشی درخصوص وضعیت گذشته و فعلی تولید و توسعه در این گروه صنعتی ارایه کرد و گفت: با همت کارکنان و تخصیص و مدیریت منابع توانستیم شرایط پایداری را در تولید ایجاد کنیم و علاوه بر مدیریت شرایط بحرانی در تولید، هم‌زمان به مسایل کیفیت و توسعه محصولات بپردازیم.
مهدی خطیبی با بیان این‌که حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید کمک شایانی به حفظ سرمایه مشتریان و ایران‌خودرو کرده و علاوه بر افزایش کیفیت محصولات سبب افزایش عرضه به بازار شده است، افزود: در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی در مسیر اجرای فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری صورت گرفته و در موارد مختلف تکمیل خودروهای ناقص، افزایش تولید و عرضه، توسعه محصولات، افزایش کیفیت، افزایش گارانتی، واگذاری سهام و… اقدامات موثری صورت گرفته و تا حصول نتیجه نهایی و رضایتمندی مردم و نهادهای حاکمیتی که در همین مسیر است ادامه خواهد داشت.
خطیبی با اشاره به توسعه همکاری‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در مسیر تحقق شعار امسال خاطرنشان کرد: دستاورد اخیر ایران‌خودرو در طراحی و توسعه سامانه کنترل هوشمند یورو پنج حاصل همکاری با صنایع دانش‌بنیان در حوزه نظامی بوده است، به تازگی ۵۴ قرارداد با دانش‌بنیان‌ها نیز در حوزه تامین صورت گرفته و این مسیر ادامه دارد.
وی حذف خودروهای قدیمی و طراحی و توسعه محصولات جدید در شرایط تحریم را از دیگر دستاوردهای مهم صنعتگران ایران‌خودرو دانست و گفت: ری‌را و محصول پروژه TF21 از نتایج اتکا به توان مهندسان داخلی است که با تولید و عرضه تحول بزرگی در بازار خودرو روی خواهد داد.
گفتنی است، در این دیدار سمیعی مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و شیخ‌سفلی فرمانده سازمان بسیج کارگری و فرمانده حوزه بسیج ۵۰۲ امام علی (ع) نیز حضور داشتند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.