×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : غلامحسین مظفری: جامعه رسانه ای کیش برای تبدیل شدن به الگوی مناسب درسطح محلی و ملی ظرفیت مناسبی دارد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزادکیش ،غلامحسین مظفری صبح امروز پنجشنبه۴ دی دربازدید از خانه مطبوعات کیش با تقدیر از عملکرد خوب رسانه های منطقه گفت: اصحاب رسانه در معرفی مزیت ها و توانمندی های جزیره کیش و ترغیب سرمایه گذاران برای فعالیت دراین منطقه نقش موثری دارند و می توانند با ظرفیت رسانه ای مناسبی که دراختیاردارند سازمان منطقه آزاد کیش را برای جذب سرمایه گذاران توانمند و مجرب یاری کنند.

وی ارتقاء سطح آگاهی عمومی جامعه و پیگیری مطالبات مردمی را ازدیگرمحورهای فعالیت خبرنگاران برشمرد و با بیان اینکه در فضای تعاملی مناسبی که درسطح جزیره کیش حاکم است روند توسعه منطقه سرعت می گیرد اظهارداشت: بی تردید اگر همراهی همدلانه اصحاب رسانه نبود ، ظرفیت های کیش به شایستگی درسطح ملی وبین المللی معرفی نمی شد ، ازاین رو ما نیز در جهت توسعه همه جانبه کیش آماده ایم تا از فعالان رسانه ای حمایت کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش شفافیت و پاک دستی و کاهش بروکراسی های اداریرا ازمحورهای سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و با ابراز خرسندی از نگاه هوشمندانه خبرنگاران به مسائل جامعه تاکید کرد: برای مسئولان باحجم فعالیت های گسترده درزمینه سیاست گذاری,تصمیم گیری و اجرا، حضور خبرنگاران دلسوز موهبتی است تا بارویکردی نو نیازمندی های جامعه را عنوان کرده و با ارائه راهکارهای کارشناسانه روندحل مشکلات و توسعه جامعه را بهبود بخشند.

وی با اشاره به اینکه درمجموعه مدیریتی سازمان از نقدمنصفانه استقبال می کنیم گفت: نقد صحیح درچارچوب استاندارد و رعایت ضوابط حرفه ای و اخلاقی که با رویکرد بهبود وضعیت و ایجاد فضای مطلوب ترعنوان شود، راهگشا است اما باید مراقبت کنیم که با نقد نادرست به روند توسعه جزیره لطمه نزنیم.

دکترمظفری در این نشست صمیمانه بابیان اینکه مشارکت همه فعالان رسانه ای درتجهیز خانه مطبوعات و رفع نیازمندی های آن زمینه فعالیت پایدار این مجموعه و استمرارآنرا تقویت می کند، درخصوص تامین مکان مناسب برای دفتر مرکزی فعالیت های خانه مطبوعات گفت: سازمان در نظر دارد یک مجموعه متمرکزرا به تمام رسانه های کیش اختصاص دهد تا فضای تعاملی مناسبی برای هم افزایی بیشتر و همکاری صمیمانه رسانه های کیش ایجاد شود.

وی افزود: چنین فضایی درکشوربی نظیر خواهد بود و الگوی خوبی برای جامعه رسانه ای کشور است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین ابراز امیدواری کرد با پیگیریهای مصرانه سازمان برای اجرای طرح مسکن ملی مشکلات ساکنان کیش و اصحاب رسانه در زمینه تامین مسکن تا حدود زیادی مرتفع شود.

زیباحسین زاده مدیر عامل خانه مطبوعات نیز دراین دیدار با سپاس از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش و تخصیص مکانی برای فعالیت خانه مطبوعات گفت: نبود تجهیزات سخت افزاری ازجمله سیستم های کامپیوتری پیشرفته و امکانات مناسب رفاهی ازجمله نیازمندی های خانه مطبوعات است.

تامین مسکن اعضای خانه مطبوعات و استفاده از تسهیلات بیمه ای هم موارد دیگری بودکه اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات عنوان کردند.

دکتر آخوندی معاون توسعه مدیریت و سرپرست معاونت اقتصادی سازمان نیز با اشاره به تاکید همیشگی دکترمظفری بر حمایت از رسانه ها گفت: با توجه به نقش حاکمیتی سازمان حمایت های مالی درقالب سفارش تولید محتوا و آگهی های تبلیغاتی به رسانه های فعال درجزیره تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه درجهت تخصیص یک ساختمان برای فعالیت متمرکز رسانه های مختلف و خانه مطبوعات نیز بررسی های لازم انجام شده است تاکید کرد: فعالان رسانه ای برای معرفی ظرفیت های منطقه تلاش می کنند و طبیعی است که ما هم علاقمندیم از آنها حمایت کنیم.

دکترآخوندی از رایزنی سازمان برای برخورداری فعالان رسانه ای کیش از تسهیلات بیمه تکمیلی خبر داد.

دکتر سعیدپور علی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان هم با اشاره به سازمان یافتگی اقتصادی مناسب درجزیره کیش بر ضرورت تقویت سازمان یافتگی در حوزه فرهنگی و اجتماعی کیش تاکید کرد و اظهارداشت: تشکیل خانه مطبوعات ، ایجاد و تقویت انجمن های مردمی خودجوش و ایجاد پارلمان زنان باهدف ساماندهی فضای فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش درسالهای اخیر اجراشده است.

وی صدور ۵ مجوز فعالیت جدید برای رسانه ها درکیش دردوسال اخیر را مبین تقویت زیرساخت ها و پویایی فضای فعالیت رسانه ای درمنطقه عنوان کرد و گفت: ارتقاء سطح سواد رسانه ای جامعه و طرح مسائل مختلف در فضای مطبوعاتی و مجازی جزیره کیش که نتایج مفیدی بههمراه داشت درسایه تعامل هوشمندانه وموفق رسانه ها ممکن شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با تجلیل از فعالیت خوب اصحاب پرتلاش جزیره کیش بر ضرورت حمایت همه جانبه سازمان از فعالان رسانه ای کیش درجهت بهبود شرایط کار و برخورداری آنان از تسهیلات رفاهی تاکید کرد.

همچنین دکترسید علیرضاعلوی رضوی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر توجه جدی به تقویت تشکل صنفی مطبوعات و اهالی رسانه گفت : انسجام صنفی و همدلی و هم افزایی اصحاب رسانه ضمن تقویت نقش آنها به عنوان مشاور و راهگشای مسئولان در روند سیاست گذاری و تصمیم گیری های کلان، فرصتی را برای بیان صحیح مطالبات مردم ایجاد خواهد کرد.

وی مشارکت فعالانه رسانه ها درپویش حمل و نقل رایگان مهر را نمونه ارزشمندی ازهمدلی اصحاب رسانه با مردم و مسئولان عنوان کرد.

لازم به ذکراست در این بازدید ،دکتر سید محمد رضا مداح مشاورو مدیرکل حوزه مدیر عامل ، مهندس مقدس زاده معاون عمرانی و امور زیر بنایی و چند تن از مدیران سازمان منطقه آزادکیش و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات حضورداشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.