×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

مجمع سالانه بانک سامان برگزار و ضمن تصویب صورت‌های مالی، مقرر شد ۲۱ ریال سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش اقتصاد زمانه، مجمع سالانه بانک سامان صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد با حضور اکثریت سهامداران و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.


در این مجمع که به‌صورت آنلاین در سایت بانک سامان نیز پخش می‌شد، پس از قرائت گزارش عملکرد هیئت‌مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۹۸ و همچنین قرائت نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی این بانک با اکثریت رأی سهامداران تصویب شد. همچنین بر اساس پیشنهاد هیئت‌مدیره ۲۱ ریال سود نقدی برای هر سهم تخصیص یافت.


لازم به ذکر است که با تصویب سهامداران، شرکت بيات رايان به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس و همچنین شرکت تدوين و همکاران به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند. علاوه بر این روزنامه اطلاعات نیز به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های بانک سامان تعیین شد.


گفتنی است، بر اساس اعلام بانک سامان، سود سهامداران حقیقی که اطلاعات صحیح حساب بانکی آن‌ها در سامانه سجام ثبت‌شده، ۶ مهرماه به‌حساب اعلامی واریز خواهد شد و سایر سهامداران حقیقی فاقد کد سجام نیز می‌توانند با مراجعه به پرتال سهامداران بانک سامان به آدرس saham.sb24.ir پس از تکمیل اطلاعات حساب سپرده و سایر مشخصات از ابتدای آبان سود سهام را دریافت کنند.


همچنین سود سهامداران حقوقی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبد گردان‌ها که اطلاعات صحیح حساب بانکی آن‌ها نزد این بانک موجود است از ابتدای مهر سال جاری پرداخت خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.