×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در نشست نخبگان و استعدادهای برتر تجلیل شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) به پاس فعالیت‌های خیرخواهانه و تلاش‌های بی‌دریغ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و همکاری در توزیع بسته‌های معیشتی-حمایتی در راستای قرارداد با کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، از رسول محمدی عضو هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اهدای لوح، تقدیر ویژه به عمل آورد.

در این نشست که در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ در سالن همایش‌های کمیته امداد امام‌خمینی(ره) همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه برگزار شد، مقامات و مسئولان کشوری همچون علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی‌، ستاری معاون علمی و ‌فناوری رئیس‌جمهور، حمیدرضا ترقی عضو هیأت‌امنای کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و… نیز حضور داشتند. در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از نخبگان و استعدادهای برتر کشور تجلیل شد.

همچنین در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و در ادامه اجرای طرح موفق توزیع بسته‌های معیشتی طی ماه‌های گذشته، این بنگاه اقتصادی خصوصی، دو میلیون و ۲۰۰ هزار سبد کالای معیشتی شامل اقلام غذایی برنج، مرغ، روغن و ماکارونی را با همکاری کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و با هدف ارتقای سطح معیشت در چهار مرحله با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و حفظ شأن و تکریم مددجویان، میان ایشان توزیع کرد.

گفتنی است در سال‌های اخیر شرکت رفاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و اقتصادی کلان قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آنها می‌توان به قوه قضاییه، صندوق بازنشستگی کشوری، بانک ملی ایران در قالب اجرای طرح یاری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانک‌های معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی،شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان، شرکت تخفیفان(نت‌برگ) و … اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.