×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : همزمان با انتخاب شرکت فولاد مبارکه به عنوان واحد نمونه استانی، مدیر کل استاندارد استان اصفهان با حضور در شرکت فولادمبارکه با حمیدرضاعظیمیان مدیرعامل این شرکت دیدار کرد.

فرمانی ضمن اشاره به دستاوردهای این شرکت در حوزه استانداردسازی و توجه به کیفیت گفت: دستاوردهای فولادمبارکه در این زمینه مثال زدنی است و تجربه به ما اثبات کرده، اگر عنایت ویژه مدیرعامل فولادمبارکه به عنوان راس سازمان در این خصوص نبود،فولادمبارکه با این سرعت در نیل به دستاوردهای حوزه کیفیت و استاندارد حرکت نمی کرد و این مهم محقق نمی شد.


مدیرکل استاندارد استان اصفهان همکاری فولادمبارکه با اداره استاندارد را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد اداره استاندارد شهرستان مبارکه نیز که در شرف راه اندازی است با همکاری فولاد مبارکه بتواند به خوبی به وظایف خود عمل نماید.


فرمانی در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه اداره استاندارد به مهندس عظیمیان انتخاب شرکت فولادمبارکه را به عنوان واحد تولیدی نمونه استان در سال “جهش تولید” تبریک گفت.

توجه به موضوع استانداردسازی و کیفیت در فولاد مبارکه قابل ستایش است

محمود فرمانی مدیرکل استاندارد استان اصفهان پس از بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار فولاد ابراز داشت: فولاد مبارکه در سال جاری به عنوان واحد نمونه استاندارد شناخته شد و از آنجا که به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم منسجم وجود نداشت، امروز در شرکت فولاد مبارکه حضور پیدا کردیم تا ضمن بازدید از فرایند تولید در این شرکت از زحمات صورتگرفته در حوزه استاندارد تقدیر بعمل آوریم.
فرمانی در ادامه جلسه برگزار شده با مدیرعامل و معاون تکنولوژی شرکت را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه نگاه مدیریت ارشد فولاد مبارکه به حوزه استانداردسازی و کیفیت یک نگاه موثر و مثبت است و در این جلسه مقرر شد شرکت فولاد مبارکه به دلیل قابلیت های ویژه فنی و تکنیکی به عنوان میزبان یکی از کمیته های کمی متناظر در کشورمان باشد تا به این ترتیب از این ظرفیت علمی و تخصصی در کشور به نحو مناسبی استفاده شود. محمود فرمانی ضمن اشاره به بازدید از خطوط مختلف تولید شرکت فولاد مبارکه افزود: خوشبختانه توجه کارکنان فولاد مبارکه در فرایند تولید و در حوزه کیفیت قابل ستایش است و به همین دلیل است که تولیدات این مجموعه صنعتی جزو تولیدات با کیفیت در سطح کشور به شمار می رود. مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به مرجع بودن آزمایشگاه فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: آزمایشگاه فولاد مبارکه تاییدات و گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی را دارا است و آزمایش های صورتگرفته در این آزمایشگاه قابل استناد در سطح ملی و فرا ملی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.