×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : دکترنوراللهی از تیم بانوان تکواندو کار بیمه تجارت‌نو، قهرمان هجدهمین دوره بازی‌های لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان ، تقدیر کرد .

این جلسه با حضور مدیرعامل،عضو هیات مدیره، قائم مقام و برخی از مدیران ارشد بیمه تجارت‌نو و رئیس هیئت تکواندو استان مازندران، سرپرست، سرمربی و اعضای تیم بیمه تجارت‌نو یکشنبه ۹بهمن ماه سال جاری، برگزار گردید.

دکتر نوراللهی ضمن ابراز خرسندی از این قهرمانی اذعان داشت بیمه تجارت‌نو از گذشته تا کنون حامی ورزشکاران و قهرمانان بوده است و این بار حمایت از بانوان تکواندوکار را با هدف ارج نهادن به بانوان ورزشکار کشور، توجه به جوانان و استعداد پروری انجام داده است و مفتخریم امروز سکوی قهرمانی ازآن جوانان و نوجوانان تیم تکواندو بیمه تجارت‌نو است .

وی افزود بیمه تجارت‌نو در راستای حمایت از ورزشکاران ثابت قدم بوده و در کنار دختران تکواندوکار در مسیر کسب پیروزی‌های دیگر همراه است.

فیض الله نفجم رئیس هیئت تکواندو استان مازندران، ضمن تشکر از تیم بیمه تجارت‌نو بیان داشت توجه این شرکت با حمایت از ورزشکاران بومی ستودنیست و قدردان این حمایت هستیم.

نفجم گفت دختران غیور تیم بیمه تجارت‌نو تمام تلاش خود را در مسیر قهرمانی داشته و از سال گذشته تا کنون با وجود حضور تیم هایی با قدمت ۱۰ ساله به عنوان حریف، این تیم تنها با قدمت یکساله توانسته رتبه سوم جام باشگاه های آسیا در سال ۱۴۰۰ و اکنون کسب قهرمانی جام کوثر را داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.