×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : لزوم ارائه پوشش بیمه حوادث و فرهنگ‌سازی بیمه در جنوب کرمان، از جمله موضوعات مورد تاکید در نشست فرماندار جیرفت با رئیس شعبه بیمه دانا در این شهر بود.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت، روز ۱۴ آذرماه به مناسبت بزرگداشت تاسیس شرکت بیمه دانا و روز ملی بیمه، در نشست با رئیس و کارکنان شرکت بیمه دانا، به تعدد شرکت‌های بیمه اشاره کرد و اقبال عمومی را مستلزم ارائه خدمات متنوع و به موقع به جامعه هدف دانست و گفت: انتظار است شرکت‌‌های بیمه با تعریف خدمات ضروری منطقه، نسبت به ترغیب مردم به استفاده از مزیت‌های بیمه‌ای اقدام و از طرفی جامعه را به اهداف و حمایت‌های بیمه آگاه کنند.

بلندنظر تنوع خدمات بیمه‌ای را با انجام تعهدات از جمله مولفه‌های تشویق مردم عنوان کرد و گفت: علاوه بر خدمات بیمه‌ای متنوع باید این اطمینان به مردم داده شود که در مواقع حوادث در کنار آنها هستیم.

فرماندار جیرفت عملکرد بیمه دانا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وقتی جامعه فرهنگیان تحت پوشش این بیمه هستند، بهترین زمان برای نهادینه شدن فرهنگ بیمه در جامعه است.

وی با اشاره با جمعیت جنوب کرمان، استقلال شرکت‌های‌ بیمه را در منطقه‌ ضروری دانست و اظهار کرد: وقتی جنوب کرمان بیش از یک میلیون جمعیت دارد، باید نسبت به تامین زیرساخت بیمه به صورت مستقل اقدام شود.

بر اساس این گزارش، سیدمهدی صادقی رئیس شعبه جیرفت بیمه دانا نیز که هفت شهرستان جنوب کرمان را تحت پوشش بیمه دارد، با بیان بخشی از تعهدات بیمه‌ای در منطقه گفت: بیمه سردخانه‌های نگهداری محصولات کشاورزی در برابر حوادث، حمایت خوبی از تولید کنندگان است که مورد توجه صاحبان صنایع قرار گرفته است.

وی بیمه فرهنگیان جنوب کرمان را نیز یادآور شد و افزود: ارائه خدمات بیمه‌ای با ۴۰ هزار نفر از جامعه فرهنگیان، گام بلندی در توسعه استفاده مردم از حمایت های صنعت بیمه است.

صادقی بیمه حوادث را در جنوب کرمان یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه جنوب کرمان در معرض حوادث غیرمترقبه از جمله سیل قرار دارد، نیاز است در این راستا فرهنگ سازی لازم صورت بگیرد.

وی از آمادگی لازم برای هرگونه خدمات بیمه‌ای در دور دست‌ترین مناطق جنوب کرمان خبر داد و گفت: باید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این زمینه وارد عمل شود تا خدمات به روزتری را ارائه دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.