×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصادزمانه : در ششمین روز از ماه مبارک رمضان، طی مراسمی از زحمات جهادگران تلاشگر در شهرستان رودبار در جنوب استان کرمان با حضور معاون هماهنگی و مشاوران شرکت ملی صنایع مس ایران تجلیل شد.

به گزارش مس پرس به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، در این آیین که در فضایی صمیمی برگزار شد، دکتر رحمتی معاون هماهنگی شرکت ملی صنایع مس ایران، حجت‌الاسلام زندیه مشاور فرهنگی‌اجتماعی شرکت مس، حجت‌الاسلام درستکار رئیس مجمع عالی جهادگران کشور، دکتر یخچالی رئیس جهادی بنیاد علوی، مهندس صفری فرمانده قرارگاه سازندگی ثارالله، مهندس پورقاسمی مشاور جهادی شرکت مس و رئیس مجمع جهادگران استان و شاهرخی مسئول بسیج سازندگی استان، با حضور در روستای مزرعه منطقه چاه‌دادخدا از مناطق کم‌برخوردار قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان، از فعالیت‌های جهادگران در اردوهای جهادی، پزشکی و عمرانی تقدیر کردند.

حجت‌الاسلام زندیه، مشاور فرهنگی‌اجتماعی شرکت مس در این مراسم گفت: در مناطق هدف استان کرمان و استان‌های دیگر، شرکت مس در کنار و همراه جهادگران عرصه سازندگی است و اکنون در جمع شما جهادگران به منظور تکریم کارهای جهادی هستیم.

شاهرخی، مسئول بسیج سازندگی استان نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی چهار قرارگاه سازندگی در استان کرمان، رتبه بالای استان در زمینه فقر را یادآور شد و گفت: نیاز است در مناطق کم‌برخورداری همچون فاریاب، زهکلوت و قلعه‌گنج، نقش تسهیلگر داشته باشیم.

در این مراسم، شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، از جهادگران تلاشگر در جنوب استان کرمان با اهدای هدایایی تجلیل کرد. پایان این مراسم با ضیافت افطار همراه بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.