×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، معاون انتظامی وزیر کشور، فرمانده پلیس راهور فراجا، رئیس اداره گذرنامه، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو و دیگر مدیران ارشد صنعت بیمه از زحمات و خدمات ارزنده شرکت‌هایی که در ایام اربعین در کنار هموطنان گرامی جهت ارائه خدمت قدم برداشتند، تجلیل شد.

به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ در این مراسم بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش‌های بی وقفه و خدمات ارزنده شرکت بیمه تجارت‌نو به زائرین اربعین حسینی به عنوان بخش خصوصی در این جریان با اعطای تندیس و تقدیرنامه‌ای قدردانی کرد و تاکید داشت که همه این‌ها به خاطر حضور نیما‌نوراللهی مدیرعامل ارزشی است که علی‌رغم جوان بودنش، باور قلبی که به این موضوع دارد حضور در این جریانات را پررنگ‌تر می‌کند .

در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است؛

پرودگار بلندمرتبه را هزاران شکر و ثنا می گوییم که توفیق خدمتگزاری زائران طریق معرفت و راهپیمایان مسیر نور را بار دیگر روزی بندگانش قرار داد و خلعت خادمی پاکان روزگار را بر تن ما پوشانید.

همراهی صمیمانه و همدلی خالصانه شما در روند ارائه خدمت به زائران نینوا و رهپویان حسینی مایه مباهات و غرور است و بر خود فرض می دانم از تلاش‌های بی دریغ و الطاف بی منتتان به سهم خود قدردانی نمایم.

شرکت بیمه تجارت‌نو مفتخر بود در ایام اربعین بیمه‌نامه حوادث زائران، میز خدمت اربعین در تمامی مرزهای خروجی کشور و همچنین موکب خدمت رسانی به زائرین را در فرودگاه سلام ارائه کند و میهمانانی چون محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور،خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی ، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و دیگر مقامات ارشد کشوری در موکب اربعین بیمه تجارت‌نو حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.