×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : اداره رفاه منطقه از برگزاری جلسه ملاقات شهردار منطقه با همسران مدافع سلامت همکاران شاغل در منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با هدف تجلیل و ارج نهادن به مقام والای پرستاران و تقدیر و قدردانی از زحمات خالصانه همسران مدافع سلامت همکاران شاغل، با آنان در روز یکشنبه مورخ ۲۱ دی ماه به دیدار و گفتگو نشست.در این دیدار آقاعلیخانی معاون توسعه منابع انسانی، قربانی رئیس اداره رفاهی و جمعی از همکاران حضور داشتند.

سید حمید موسوی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان گفت : پرستاران همچون بزرگ بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها صبر پیشه کرده و به معنای واقعی کلمه خالصانه به یاری بیماران شتافته اند،از تلاش های ایثارگرانه و بی دریغ شما مدافعان سلامت که در این شرایط دشوار همچون دوران دفاع مقدس، خطر را به جان خریده و پای به میدان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا نهاده اید، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال صحت و سلامت و توفیق روز افزون مسئلت مینمایم.
در ادامه مدعوین ضمن تشکر و تقدیر از حسن اجرای این برنامه، برگزاری چنین مراسمی را در شرایط سخت کنونی باعث ایجاد دلگرمی و نشانه دغدغه مندی مدیران شهری نسبت به حوزه سلامت و درمان دانسته اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.