×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024

اقتصادزمانه : همایش ویژه روز ملی حمل و نقل با حضور شهردار منطقه ۱۹ و معاون او در حوزه حمل و نقل و ترافیک، رئیس سازمان ترافیک شهرداری تهران و جمعی از فعالان و زحمت کشان عرصه حمل و نقل عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این همایش مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، به معضل ترافیک در کلانشهر تهران و پیامدهای منفی آن پرداخت.
او با اشاره به بررسی موضوع ترافیک در دو بخش اصلی بیان کرد: بخش اول که زیرساخت ها و حمل و نقل عمومی است در حیطه وظایف دولت و شهرداری است.
بخش دیگر این موضوع نیز آموزش و فرهنگ سازی در حوزه ترافیک بوده که مستلزم مشارکت و حضور فعالانه شهروندان است.
او نقش شهروندان را در آموزش قوانین و موضوعات ترافیکی بسیار مهم و مثبت دانست و افزود: انتقال آموزش ها توسط شهروندان به یکدیگر باعث نتایج تأثیر گذاری در توسعه و عمومی ساختن آموزه های ترافیکی می شود.
ضمن اینکه انتقال این آموزش ها به فرزندان از کودکی و زمان رشد، نقش بسزایی در تحقق جامعه ای قانون پذیر و کاهش معضلات ترافیکی خواهد داشت.
این همایش با تقدیر از فعالان برتر در حوزه حمل و نقل از جمله رئیس راهور و مدیر تاکسیرانی، تاکسیران، راننده اتوبوس، راکب موتورسیکلت و دوچرخه سوار برتر، کارشناس آموزش بوستان ترافیک و ۵ دانش آموز برگزیده در مسابقه نقاشی به مناسبت روز حمل و نقل، همراه بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.