×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024
تفاهم‌نامه همکاری میان بانک پاسارگاد و باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان

اقتصادزمانه : آیین امضا تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان در محل ساختمان هزاره بانک پاسارگاد برگزار شد.

به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، در مراسمی که در تاریخ ۲۷خرداد‌ماه۱۴۰۳ با حضور دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، دکتر سید رضا حسینی رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان، جمعی از اعضای محترم هیات مدیره و هیات عامل بانک پاسارگاد و مدیران باشگاه دانش‌پژوهان جوان، در محل ساختمان هزاره بانک پاسارگاد برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری با هدف تعامل و همکاری باشگاه دانش‌پژوهان جوان با بانک در راستای حمایت از نخبگان علمی المپیاد کشور و کمک به ارتقاء رتبه علمی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و تربیت سرمایه انسانی خبره و کارآمد منعقد گردید.

در این مراسم دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید قربان، با ابراز امیدواری در مورد اثربخش بودن تفاهم‌نامه امضا شده در ارتقا سطح علمی جوانان کشور و تأمین تجهیزات لازم به‌خصوص در بخش امکانات آزمایشگاهی مورد نیاز استعدادهای المپیادی، این اقدام را گامی موثر در رفع نیازهای موجود برشمرد.

مدیرعامل بانک پاسارگاد در ادامه افزود: دانش‌آموزانی در نقاط دور افتاده کشور وجود دارند که استعداد آن‌ها نادیده گرفته می‌شود، باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان می‌تواند برنامه‌ای مناسب برای شناسایی این استعدادها داشته باشد. مدارس ساخته شده توسط بانک پاسارگاد در مناطق محروم مبین این موضوع بود که دانش‌آموزان بسیار با‌استعدادی در نقاط مختلف کشور وجود دارند و لازم است برنامه‌ریزی دقیقی برای شناسایی و شکوفایی آن‌ها صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به گسترده بودن فعالیت‌های گروه پاسارگاد در صنایع مختلف و نگاه مثبت و سازنده بانک در حوزه آموزش و پرورش گفت: امکان کسب تجربه برای نخبگان علاقه‌مند به برقراری ارتباط با صنعت نیز توسط بانک فراهم خواهد شد تا جوانان بتوانند در عرصه‌های عملیاتی نیز آموزش ببینند.

دکتر قاسمی به نقش مهم باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان، با توجه به ارتباط نزدیک با جوانان، در ایجاد نهضت نخبگی در سیستم آموزش و پرورش کشور نیز اشاره و تحقق این مهم را بسیار سازنده دانست.

مدیرعامل بانک پاسارگاد با اشاره به برنامه بانک در ساخت ۳۰ مدرسه دارالفنون در مراکز استان‌ها، ساخت این مدارس را با هدف ارتقا سطح آموزش و شناسایی استعدادها در نقاط مختلف کشور اعلام و در پایان گفت: انشالله به برکت این ایام، امضای این تفاهم‌نامه فرصت‌های مثبتی برای آینده جوانان کشور خلق خواهد کرد.

لازم به ذکر است بانک پاسارگاد به‌عنوان بانکی با رویکرد متعالی که همواره پیشرو و پیش‌قدم حمایت از نخبگان و جامعه علمی کشور می‌باشد، بر اهمیت شکوفایی استعدادهای جوان و نقش مهم آنان در توسعه کشور عزیزمان در ابعاد مختلف تاکید دارد و بر همین اساس اقدام‌های ارزشمندی از جمله حمایت از نفرات برتر کنکور سراسری، حمایت از مدال‌آوران المپیادهای علمی، توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی مانند مدارس و کتابخانه‌ها به‌خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته و… را به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود انجام داده، که عقد این تفاهم‌نامه نیز در همین راستا صورت پذیرفته است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.