×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۱۹ از برگزاری مراسم يلداي فاطمي در قالب برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و اجتماعي در محلات منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این مراسم با محوریت برنامه های آئيني و سنتي در محلات ۱۳ گانه و مجموعه شهر بانوي بوستان ولايت برگزار خواهد شد.
او با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم های مناسبتی درگرامیداشت ارزش ها و آیین های سنتی، بیان کرد: تحکیم بنيان خانواده ها و ترويج صله رحم، پايداري روابط درون خانواده، ارتقاي تعامل ميان نسلي و ايجاد نشاط اجتماعي مبتني بر فرهنگ اصيل ايراني و موازين متعالي اسلامي را از اهداف اصلی این ویژه برنامه است.
او ادامه داد: برگزاري مسابقات در قالب فيلم هاي كوتاه با موضوعات آشپزي پدروكودك، اجراي پانتوميم هاي خانوادگي، حافظ خواني و نقالي خواني، بيان خصلت ها و ويژگي هاي حضرت زهرا (س) و برگزاري مسابقه فايل صوتي (راديو يلداي خانواده) با موضوعات خاطره گويي، حافظ خواني، نقالي، برگزاری نشست ها و كارگاه هاي آموزشي و برپايي نمايشگاه محصولات يلدايي در بوستان بانوان از عناوین برنامه های ویژه مراسم یلدای فاطمی است.
به همین مناسبت نشست هایی نیز با محوریت اهميت صله رحم و تأثير آن بر تحكيم بنيان خانواده، آشنايي با سيره حضرت زهرا (س) و الگوهاي رفتاري ايشان در خانواده ، هر روز يك قصه خواني با حضور يك مادربزرگ، برگزاري كارگاه هاي آموزشي با موضوعات خوشمزه هاي يلدايي برگزار و فعاليتهاي هنري شب يلدا نیز با موضوعاتي همچون شمع سازي و گيفتهاي شب يلدا و چاپ اشعار حافظ بر روي شال، روسري و مانتو در نظر گرفته شده است.
براساس این گزارش تمامي برنامه هاي يلداي فاطمي تا ۴دي با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي اجراخواهد شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.