×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ مرداد , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Tuesday, 19 August , 2025

اقتصاد زمانه : بررسی فعالیت‌ها و دستاوردهای بانک صادرات ایران نشان می‌دهد که مدیریت جدید و کارکنان این بانک در جهت بهبود همکاری با واحدهای اقتصادی نسبت به ارائه راه‌حل‌های مالی مناسب برای تامین بهینه مالی به صنایع مختلف اقتصادی اقدامات اساسی را به انجام می رسانند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد زمانه ، مدیریت جدید بانک صادرات ایران، شناخت نیازها و ارائه روش‌های مناسب برای تامین مالی بهینه بخش‌های مختلف اقتصادی را از اولویت‌های اصلی این بانک می‌داند که به منظور بهبود همکاری و بهره‌برداری از تجربیات ۷۲ ساله خود، اقدامات مهمی انجام داده است.
بر این اساس، بانک صادرات ایران با تشکیل سه اداره کل “بانکداری شرکتی”، “بانکداری خرد و بازاریابی” و “بانکداری اختصاصی، تجاری و مطالعه بازار” در جهت ارائه خدمات ویژه به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی، موفق به دستاوردهای قابل توجهی شده است.
مدیریت درخواست‌ها و نیازهای مشتریان و واحدهای تولیدی، تأمین مالی شرکت­ ها و سازمان­ های بزرگ پالایشی، پتروپالایشی، خودروسازی، فولادی، معادن، دارویی، بهداشتی، مواد غذایی، بیمه­ ای، کارگزاری، صندوق­ ها و سازمان­ ­ها از طریق انعقاد تفاهم­نامه­ های کلان، تخصیص خط اعتباری، مدیریت حضور در نمایشگاه­های تخصصی با هدف حمایت از صنایع و تقویت و توسعه سطح همکاری‌ها و مراوده­ های مالی و بانکی با مشتریان ارزش‌آفرین، تحکیم ارتباطات و ارتقاء همکاری‌ها، از مهمترین دستاوردهای بانک صادرات ایران در بخش بانکداری شرکتی است.
همچنین، بخش بانکداری خرد و بازاریابی به ویژه در جذب منابع مالی، بازاریابی محصولات و خدمات بانکی، و ترویج خدمات مختلف، بهبود قابل توجهی را نیز به همراه داشته است.
اداره کل بانکداری خرد و بازاریابی نیز به عنوان بخش مهم دیگری از بانکداری جامع، تمرکز جدی‌تری نسبت به گذشته بر جذب منابع مالی با تمرکز بر بازاریابی مشتریان جدید و ترویج محصولات و خدمات بانکی داشته است.
با مدیریت درست و برنامه‌های منسجم، این بخش در سهم از بازار درگاه‌های الکترونیکی با ۱۷٫۲ درصد افزایش، جایگاه دوم را برای این بانک به دست آورده است. همچنین ترویج خدمات صدور چک الکترونیک(چکنو). ترویج سامانه توثیق الکترونیکی دارایی(ست)، ترویج و ارائه خدمات بانکداری باز به بیش از ۱۲۰ شرکت، مذاکره و بازاریابی صنوف و اتحادیه‌ها، از دیگر دستاوردها و اقدامات مهم بانک بوده است.
مدیریت جدید بانک صادرات در نظر دارد تا به روند برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات برای شناخت نیازها و ارائه بهترین راه‌حل‌ها برای حل مشکلات تولید و اشتغال، به شدت توجه دارد.
بانک صادرات ایران، با تحلیل صنایع مختلف و تأکید بر صنایع مانند دارویی، پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش‌ مداوم دارد تا برای بهبود صنایع به توسعه همکاری‌ها ادامه دهد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.