×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصادزمانه : طی نشستی با مدیران شهری منطقه ۴ و حریم این منطقه درخصوص ساماندهی و تعریض حریم شمال شرق – جاده تلو به لواسانات- تصمیم گیری شد و شهردار منطقه ۴ قول مساعدت در تجهیز این جاده را داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این نشست که با حضور امام جمعه لواسانات، رییس پلیس راه تهران بزرگ، دادستان و شهردار لواسانات، رییس شورای اسلامی شهر لواسان، رییس حمل و نقل جاده ای لواسان، شهردار منطقه ۴ و رییس اداره حریم منطقه برگزار شد، درخصوص ساماندهی و تعریض جاده تلو به لواسانات بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست دادستان لواسان درخصوص جاده تلو اقداماتی را به صورت اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برشمرد و گفت: اولین اقدام نصب تابلو در محدوده دو شهر تهران و لواسانات است که محدوده حریم به طور روشنی قابل مشاهده باشد.

او درباره مشکلات و آسیب های جاده تلو صحبت کرد و گفت: ایمن سازی و بهسازی این جاده به منظور کم شدن تصادفات، ترافیک جاده ای و امنیت شهروندان از دغدغه های اصلی ماست.

او در ادامه این جلسه درخصوص تعریض جاده ای گفت: تعریض جاده ای می بایست با مطالعات تخصصی و عملیاتی انجام گردد و نخاله هایی که در مسیر این جاده انباشته شده و سگ های ولگرد به سرعت جمع آوری شود.

رییس حمل و نقل جاده ای لواسانات در ادامه این جلسه گفت: محور تلو از گذشته جزو پروژه های اولویت دار در بحث تعریض و روشنایی جاده بوده که در این میان بحث روشنایی جاده علاوه بر امنیت جانی و مالی شهروندان، کاهش ترافیک را نیز در بر خواهد داشت.

در ادامه این نشست کمالی زاده شهردار منطقه ۴ درباره این پروژه قول مساعدت داد و گفت: در بحث تعریض و تکمیل این جاده در حریم شمال شرق پایتخت، مدیریت شهری منطقه ۴ در بحث نیوجرسی های جاده ای قول مساعدت داده و در تهیه و نصب آن به جد تلاش خواهد کرد .

شهردار منطقه ۴ در ادامه این جلسه بر سه بحث ایمنی، تجهیزات جاده ای و اصلاح مسیر تاکید کرد وگفت : تکمیل و تجهیز این جاده به عنوان راه مواصلاتی ردم قدمی است برای رضایت و آسایش آنها که با یاری خداوند و تلاش مدیریت شهری هرچه زودتر بدان خواهیم رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.