×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024

اقتصاد زمانه : در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان رضوی، از مجتمع فولاد خراسان به عنوان صادرکننده نمونه سال ١٣٩٩ تجلیل شد.


به گزارش اقتصاد زمانه ، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه سال ١٣٩٩ با حضور استاندار خراسان رضوی و رییس اتاق بازرگانی استان و جمعی از مقامات کشوری در حالی برگزار شد که مانند سال گذشته، نام بزرگترین مجموعه صنعتی شرق کشور به عنوان یکی از اصلی ترین ترانزیت کنندگان محصولات صنعتی این استان پهناور بار دیگر مطرح شد.
شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان که به نمایندگی از دکتر غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در این مراسم شرکت کرده بود، اظهار داشت: جای خوشوقتی است که با وجود تحریم‌های خصمانه علیه صنعت فولاد ایران، نوار موفقیت های خانواده بزرگ فولاد خراسان در امر صادرات به لطف پروردگار و همت و حمیت همکاران مان تداوم یافته است.
مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان رضوی در سال ۱۳۹۹، با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری و فعالان برگزیده حوزه تجارت خارجی استان، در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد.
محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد:وجود مرزهای طولانی خراسان رضوی با افغانستان و ترکمنستان بویژه مرز دوغارون به عنوان یکی از قدیمی ترین مرزهای ایران که در مسیر ترانزیت کشورهای آسیای میانه قرار دارد و دروازه ورود به کشورهای آسیای میانه است، شرایط خوبی را برای توسعه تجارت بین‌المللی از این استان بوجود آورده است.
غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران هم با قدردانی از صادرکنندگان گفت: توسعه کشور، به ویژه بازرگانی خارجی و صادرات، که موتور پیشرفت اقتصادی است، نیازمند برنامه‌ریزی ملی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.