×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : به مناسبت هفته منابع طبیعی ،مراسم غرس نهال و تجلیل ازفعالان محیط زیست با حضور مدیران شهری منطقه ۲ وخانواده معظم شهدا در گلزار شهدای گمنام بوستان پرواز برگزار شد.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ،حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه در مراسم کاشت نمادین نهال که با حضور جمعی از فعالان محیط زیست ،مدیران شهری و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای گمنام برگزارشد،گفت: توسعه پایدار کشورها در گرو توجه به مسائل زیست‌ محیطی به خصوص فضای سبز است که باید توجه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز و کاشت درخت برای آیندگان داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه نقض فضای سبز به عنوان ریه جامعه، در سلامتی و زندگی انکار ناپذیر است گفت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصتی برای توجه به محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز است تا با کاشت نهال اهمیت هوای پاک و طبیعت سبز را بار دیگر مورد تاکید قرار دهیم.
وی افزود: اجرای برنامه های توسعه شهری برمبنای حفظ محیط زیست از مهم ترین رویکردهای مدیریت شهری است و برهمین اساس مدیریت شهری منطقه با اجرای نهضت درختکاری اهتمام ویژه ای برای کاشت نهال و حفاظت از محیط زیست دارد
سرپرست شهرداری منطقه۲ تاکید کرد: باید فرهنگ درختکاری را در جامعه توسعه دهیم و بدین شکل در حفاظت از محیط زیست نقش آفرین باشیم.
براساس این گزارش دراین مراسم ضمن غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، ۵۰ اصله نهال به نام شهدا غرس شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.