×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : مراسم تجلیل از آشپزهای ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز آشپز با همکاری مدیریت خدمات و امور رفاهی و روابط عمومی و با حضور مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و روح ا… صالحی مدیر خدمات و امور رفاهی ۲۸ مهرماه برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، بهرامی در این مراسم، با قدردانی از آشپزها و سایر همکاران فعال در فرایند طبخ و توزیع غذای ذوب آهن اصفهان از این تلاشگران به عنوان قشری یاد کرد که کارشان اهمیت و سختی بسیاری دارد و عملکرد مطلوبشان در رضایتمندی و سلامت کل کارکنان شرکت تاثیر چشمگیری دارد.

وی افزود: در این مجتمع عظیم صنعتی همواره بهبود خدمات اجتماعی و امور رفاهی کارکنان مد نظر است و قطعاً بهبود تغذیه همکاران از جمله موارد مهم و ضروری می باشد که در بهره وری بسیار موثر است.

مدیر روابط عمومی شرکت نیز گفت: هر کاری که با عشق و علاقه انجام شود، اثر بخشی بیشتری دارد و این امر در مشاغلی همچون آشپزی کاملاً به چشم می آید و نتایج آن ملموس است .
وی برگزاری مراسم تجلیل از این همکاران و همچنین برنامه های مشابه آن را که موجب تقویت روحیه و نشاط تلاشگران این بخش شود در بهبود عملکرد آن ها و در نهایت افزایش رضایتمندی کارکنان بسیار موثر دانست.

مدیر خدمات و امور رفاهی نیز این روز را به آشپزها، کارکنان رستوران و تمام کسانی که در این فرایند حضور دارند تبریک گفت و افزود: درصدد بودیم که از این عزیزان در اولین فرصت تجلیل کنیم که خوشبختانه این امر در هفته آخر مهر ماه که روز جهانی آشپز و قناد است، امکان پذیر شد.

شایان ذکر است حدود ۳۴۰ نفر در فرایند آماده سازی، انبارش، طبخ و توزیع غذای شرکت فعالیت دارند و سالانه بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذا و در روزهای کاری ۱۱ هزار پرس غذا در شرکت، طبخ و توزیع می شود که در روزهای غیر کاری، وعده ناهار کمتر است .
این مراسم با اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی و همچنین مسابقه حضوری همراه بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.