×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر عامل بانک سینا با حضور در جمع زلزله زدگان اندیکا در استان خوزستان و دیدار با اهالی منطقه از پرداخت وام قرض الحسنه به آسیب دیدگان خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی در بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا ضمن دلجویی از مصدومین این حادثه ناگوار، از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای موجود قرار گرفت.
وی در جریان این بازدید از پرداخت وام قرض الحسنه در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تامین نیازهای ضروری اهالی منطقه و اهتمام جدی بانک در زمینه کمک به بازسازی مناطق زلزله زده استان خوزستان و با هدف کاهش آلام هموطنان عزیز آسیب دیده، و ایفای مسئولیت های اجتماعی صورت می گیرد.
مدیر عامل بانک سینا همچنین در دیدار با فرماندار اندیکا از ایجاد باجه این بانک در بخش قلعه خواجه شهرستان اندیکا خبر داد و ابراز امیدواری کرد تاسیس این باجه اقدامی موثر در جهت خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم منطقه به ویژه زلزله زدگان باشد.
بانک سینا پیشتر نیز در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه اقداماتی را به انجام رسانده که از آن جمله می توان به اهدای ۵۱ دستگاه آمبولانس به مناطق بهداشت روستایی، کمک ۵۰ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد(ره) در ۷ استان درگیر کرونا، کمک ۳۰ میلیارد ریالی جهت آزادی ۱۵۷ زندانی جرائم غیر عمد و اهدای ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت نام برد.
گفتنی است در این سفر ایروانی معاون مهندسی پشتیبانی ،یزدی خواه معاون شعب و مناطق و شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیر عامل و روابط عمومی نیز همراه مدیر عامل بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.