×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل ا ز روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ، در این دیدار صمیمانه مهندس آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن ارائه گزارش عملکردی از نیمه اول سال ۱۴۰۰ و برشمردن موفقیت‌های این شرکت خاص فولادی در خاورمیانه از جمله افزایش سودآوری، تثبیت وضعیت تولید، انجام مسئولیت های اجتماعی، آمادگی فولاد اکسین خوزستان برای همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را اعلام نمود و تأکید کرد برای تقویت و راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس این شرکت تلاش و مساعدت خواهد نمود.

گفتنی است در این دیدار سردار مرادحاجتی ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان که توانست علاوه بر حفظ دستاوردهای سابق، آنها را نیز در کنار انجام مسئولیت های اجتماعی بهبود دهد، از همکاری فولاد اکسین خوزستان جهت راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس استقبال و تشکر کرد.

همچنین در پایان سردار مرادحاجتی لوح سپاسی به مهندس آسیابان تقدیم و از تلاش های وی در راستای پیشبرد برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشکر نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.