×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : بیمه مرکزی ج.ا.ا، شرکت بیمه دی را به سبب عملکرد مناسب در فرآیند رسیدگی به شکایات، شایسته‌ی کسب مقام اول در این زمینه دانست.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ کاظم فیروزپوری بندپی مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی ج.ا.ا طی دیداری از بیمه دی، موفقیت این شرکت در رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های خسارت و نیز کاهش زمان رسیدگی به شکایات بیمه‌ای را قابل تحسین قلمداد کرد.

وی با اشاره به این نکته که میانگین زمان رسیدگی به شکایات در بین شرکت‌های بیمه‌ای، ۱۰ روز کاری و در بیمه دی ۳ روز است، فرآیند تعریف شده در این شرکت را، بسیار مؤثر و کارآمد توصیف کرد و آن را الگوی مناسبی برای سایر شرکت‌های بیمه‌ای ارزیابی نمود.

مدیرکل بازرسی بیمه مرکزی همچنین افزود: تنها ۱/۰۵ درصد از کل شکایات بیمه‌ای ثبت شده، مربوط به بیمه دی می‌باشد که نسبت به سهم صدور بیمه‌نامه و خسارات پرداختی این شرکت از بازار بیمه، در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

در این دیدار محمدرضا کشاورز، موفقیت بیمه دی در کاهش زمان رسیدگی به شکایات را، علاوه بر کار مطالعاتی و ایجاد زیرساخت‌های لازم، حاصل تلاش و هماهنگی میان ارکان و اجزاء شرکت دانست. وی با اشاره به این که چشم‌انداز بیمه دی، تبدیل شدن به پدیده‌ی محبوب مشتریان است، توفیق به دست آمده را، نتیجه‌ی درونی نمودن فرهنگ احترام به مشتری در بیمه دی برشمرد.

در خاتمه‌ی این دیدار، کاظم فیروزپوری با اهدای لوح تقدیر به محمدرضا کشاورز، مساعی شرکت بیمه دی در اجرای کامل فصول چهارم و پنجم آئین‌نامه شماره ۷۱ را، شایسته قدردانی دانست و اظهار امیدواری کرد روند رو به رشد و موفق بیمه دی استمرار یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.