×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

سومـین مرحله از طرح کمک مومنانه بیمه تجارت‌نو تحت عنوان “پویش یلدا” با توزیع یک هزار و ۲۵۰ بسته حمایتی ارزاق در میان خانواده های نیازمند و کم درآمد محقق شد.

به گزارش اقتصاد زمانه، معاون توسعه سازمانی بیمه تجارت‌نو در این خصوص گفت: به دلیل محدودیت ها و تعطیلی های ناگزیر ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، بیشترمشاغل خرد که معمولا قشر کم درآمد و ضعیف جامعه هستند با مشکلات عدیده ای روبرو شده‌اند، که با شناسایی تعدادی از این خانواده ها یک هزارو ۲۵۰ بسته حمایتی شامل موادغذایی تهیه و در اختیار آنها قرارداده شد.

ابراهیم غلامی با تاکید بر اینکه عمل به مسئولیت اجتماعی برای مدیریت و پرسنل بیمه تجارت‌نو در اولویت قراردارد افزود: برای ایرانیان شب یلدا از قدیم تا امروز اهمت خاصی داشته و دارد. حال با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از کرونا لازم است هموطنان به فکر هم باشند تا همگان بتوانند به نوعی این آیین سنتی را برگزارکنند.

به گفته وی، حسب دستور مدیرعامل در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، بودجه قابل توجهی با هدف کمک به نیازمندان درنظرگرفته شده که بنابر شرایط به مرور تخصیص خواهد یافت.

شایان ذکر است؛ همچنین در مرحله دوم از طرح کمک مومنانه که تحت عنوان “احسان حسینی (ع)”بود، بیمه تجارت‌نو ۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی ارزاق در میان مراکز خیریه، خانواده های بی بضاعت و کم درآمد توزیع کرد.
منبع: چابک آنلاین

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.