×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷ از اجرای اسفالت در بیش از یک هزار نقطه منطقه در سه ماه اخیر به دو شکل مکانیزه و لکه گیری دستی خبر داد.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، علی رضائی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷ در این باره گفت: شهرداری منطقه در طول ۱۱ماه سال جاری ۶ هزار تن آسفالت‌ریزی و لکه گیری براساس نیاز سنجی انجام داده است.


او افزود: طبق آمارها تنها در صد روز اخیر یک هزار و ۶۷۵تن معادل ۱۳هزار و ۲۳۰متر مربع لکه گیری و همچنین ۵۵۰ تن آسفالت معادل ۴هزار و۳۵۰ مترمربع از مساحت سطح منطقه، روکش اساسی آسفالت صورت گرفته است.


رضائی یادآور شد: در سه ماه اخیر بیش از یک هزار و۱۰۰ نقطه از منطقه ۱۷ آسفالت ریزی و لکه گیری شده و این درحالی است که در این مدت به دلیل بارندگی، برودت هوا و الودگی هوا روند اسفالت ریزی و لکه گیری نیازمند یک برنامه ریزی بوده که با کار کارشناسی برنامه ریزی برای این فعالیت عمرانی صورت گرفت.


معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷خاطر نشان کرد: آسفالت ریزی معابر منطقه براساس برنامه ریزی صورت گرفته مطابق درخواست ها و نیازهای احصاء شده از سطح منطقه در بسیاری از معابر و کوچه های فرعی در حال انجام است و با همین سرعت تا سال اینده ادامه خواهد داشت و معابری که بازسازی مسیر انهار آنها تکمیل شود در اولویت بازسازی آسفالت خواهند بود.


وی با بیان اینکه جلب رضایت شهروندان دارالشهدای شهر تهران هدف اصلی شهرداری منطقه ۱۷ است، نونوار شدن کوچه های فرعی و معابر این منطقه تا نوروز ۱۴۰۰ را از برنامه های در دست اقدام این معاونت اعلام کرد و از جمله پروژه های در دست اقدام به روکش اساسی آسفالت خیابان شهید رشیدی جهان در دو مسیر رفت و برگشت و میدان زکات اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.