×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : پاکسان به دنبال تکمیل سبد محصولات خود، مایعات شوینده و بهداشتی تحت نام تجاری پوش را به بازار عرضه می کند.

به گزارش اقتصاد زمانه ، شرکت پاکسان به منظور تکمیل سبد کالایی خود و عرضه موفق محصولاتی با نام تجاری پوش و به منظور تکمیل سبد کالایی این برند با اصالت و با توجه به نیاز بازار مصرف، نسبت به تولید و عرضه مایعات شوینده اقدام می نماید. حسن بقائی مدیر عامل پاکسان با اعلام این خبر گفت: تولید محصولاتی با برند پوش در این مجموعه تجربه خوب و مثبتی بود. همین مسئله سبب شد تا تحت این نام تجاری با سابقه، سایر محصولات شوینده در گروه مایعات و پودر را تولید و در سبد کالایی پاکسان قرار دهیم.

وی با اشاره به سایر تولیدات این مجموعه با نام تجاری پوش افزود: این محصولات با تکمیل سبد مایعات و پودر جدید به زودی مراحل پایانی تولید و عرضه به بازار مصرف را طی می کنند و در سبد کالایی مصرف خانواده‌های ایرانی در کنار پودرها و پاک کننده های دیگر برندهای خوشنام پاکسان قرار می گیرند.

مدیر عامل پاکسان به تولید پودرهای دستی و ماشین لباسشویی و سایر محصولات با این نام تجاری اشاره کرد و یادآور شد: محصولات جدیدی که تولید و عرضه می کنیم، در گروه مایعات ظرفشویی با دو رایحه، مایعات دستشویی در سه نوع صدفی، فوم و کرمی، مایعات شستشوی لباس، شامپو، پاک کننده چند منظوره و….خواهد بود.

بقائی در ادامه به روند فعلی تولید این محصولات جدید اشاره کرد و خاطر نشان شد: این اقلام شوینده با تعریف پروژه ای جدید در شرکت پاکسان و با به کارگیری دانش فنی بومی آغاز شده و تنوع برندها و میزان تولید این محصولات در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

به گفته وی اقدامات نهایی مربوط به عرضه مایع ظرفشویی پوش با دو رایحه پرتقال و لیمو خاتمه یافته و این محصولات جدید آماده ارائه به بازار است.

مدیر عامل پاکسان در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به کیفیت را از مباحث جدی این مجموعه معرفی کرد و افزود: تمامی محصولاتی که در این مجموعه تولید و عرضه می شوند از نظر کیفیت و مرغوبیت قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی هستند و جایگزین مناسبی برای این محصولات در سبد کالایی خانوارها محسوب می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.