×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 3 October , 2024
بهره گیری از ظرفیت های ترانزیتی منطقه آزاد انزلی در توسعه روابط دو كشور

اقتصادزمانه : سفیر سودان خواستار استفاده از ظرفیت های ترانزیتی این منطقه جهت حمل و نقل کالاهای مورد نیاز و صادراتی کشور متبوع خود به بازارهای اوراسیا و حاشیه دریای کاسپین شد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی بنابراین گزارش عبد العزیز حسن صالح سفیر جمهوری سودان در ایران در جریان دیدار از زیرساخت ها و امکانات بندری، لجستیک و تولیدی-صنعتی نخستین منطقه آزاد شمال کشور با تصریح براینکه استان گیلان و منطقه آزاد انزلی یکی از بی نظیرترین استان های ایران برای تجارت و بازرگانی است؛ خواستار ترسیم افق های همکاری در این زمینه میان دو کشور شد.

وی با اشاره به اهمیت تعامل میان سازمان منطقه آزاد انزلی و بخش دولتی، خصوصی کشور متبوع خود جهت الگوبرداری از این منطقه، گفت: از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی سودان برای حضور در منطقه آزاد انزلی و بهره گیری از ظرفیت های آن دعوت به عمل خواهم آورد.

گفتنی است در این برنامه بازدید که مشاور ارشد مدیرعامل،معاونین و مدیران حوزه بندری و اقتصادی سازمان حضور داشتند،ظرفیت ها،بسته های سرمایه گذاری و مزیت های فعالیت اقتصادی در نخستین منطقه آزاد شمال کشور به هیأت دیپلماتیک جمهوری سودان ارائه شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.