×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024
بهره مندی شهروندان منطقه ۱۹ازکارگاه کمک های اولیه و فوریت‌های پزشکی در مواقع بحران

اقتصادزمانه : دوره های آموزشی رایگان کمک های اولیه و فوریت‌های پزشکی در مواقع بحران در سرای محلات منطقه ۱۹ برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،میرمحمد مطهری موید سرپرست شهرداری منطقه تصریح کرد: در همین راستا ثبت نام دوره های رایگان کمک های اولیه در خانه های سلامت محلات سیزده گانه انجام و این کارگاه ها با مشارکت سازمان هلال احمر و ارائه گواهی پایان دوره برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت یادگیری نکات اورژانسی برای اقدام سریع و موثر در پیشگیری از بروز حوادث غیر قابل جبران اداره سلامت این منطقه اقدام به برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه به صورت رایگان می کند.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به کنجکاوی کودکان و تمایل به تجربه اشیاء و ابزار که اغلب باعث خطر و ایجاد حادثه می شود، به همین منظور دوره هایی ویژه اعضای کانون مادر و کودک در سرای محلات در نظر گرفته شده است.

همچنین شناخت لوازم موردنیاز کمک‌های اولیه، روش های اولیه نجات، شناخت انواع سوختگی، خفگی، اختلالات تنفسی، انواع زخم و خونریزی، طریقه بانداژ و آتل بندی و نحوه انتقال مصدوم به مراکز درمانی به صورت رایگان در این دوره ها به صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.