×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024


اقتصاد زمانه: در ادامه معرفی و راه اندازی خدمات طرح ۳۰۷۰ ( تبدیل ۳۰خدمت حضوری به ۳۰ خدمت غیرحضوری برای کاهش سالانه ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به واحدهای سازمان تامین اجتماعی)، امروز ۴ خدمت دیگر این سازمان که در بستر اینترنت ارائه و نیاز به مراجعه حضوری به شعب را منتفی می کند، رونمایی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم رونمایی ۴ خدمت غیرحضوری این سازمان(اول دی ۹۹) که با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران کل استان های کشور برگزار شد، گفت: با رونمایی از ۴ سرویس در این هفته ۱۷ سرویس غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان قرار گرفت.
سالاری افزود: نکات بسیار خوبی توسط مدیران استانها بیان شد که برای موفقیت بیشتر طرح ۳۰۷۰ از آنها استفاده می کنیم.
وی با بیان اینکه برای پیشرفت طرح ۳۰۷۰ معماری ساختار آی‌ تی را مشخص می کنیم، گفت: برای بهبود خدمات از مراجع و کارشناسان متخصص مربوطه مشورت می گیریم تا حداکثر رضایت مخاطبان کسب شود.
تاکنون ۱۳ خدمت غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان قرار گرفته است و امروز خدمات اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفاصاحساب برای پیمانکاران و واگذارندگان کار و ارتقای سامانه دریافت لیست حق بیمه و فراهم شدن امکانات کنترلی برای کارفرمایان به منظور اصلاح لیست قبل از ارسال به مخاطبان معرفی شد.
همچنین انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد دیگر خدمت غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ مورد بهره برداری قرار گرفت . تمامی افراد شاغل فاقد رابطه مزدبگیر با اعلام شغلی که به آن اشتغال به کار دارند(به صورت خوداظهاری) و همچنین زنان خانه دار، دختران مجرد و دانشجویانی که در تاریخ انعقاد قرارداد بیمه، سن آنان ۵۰ سال تمام و یا کمتر باشد، چنانچه سن متقاضی بیش از ۵۰ سال تمام باشد در صورت دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مازاد سن ۵۰ سال، امکان انعقاد قرارداد بیمه میسر خواهد بود، مشمول این خدمت هستند.
خدمت دیگری که در قالب طرح ۳۰۷۰ امروز افتتاح شد،درخواست غیرحضوری کمیسیون پزشکی است . بیمه شده اصلی که به علت ابتلاء به بیماری عادی و یا به علت عوارض حاصل از حادثه ناشی از کار طبق گواهی پزشک معالج، عارضه آن غیرقابل علاج تشخیص داده شده است. فرزندان و یا پدر و مادر بیمه شده اصلی که بر اثر بیماری یا نقص عضو طبق گواهی پزشک معالج، براثر بیماری یا نقص عضو قادر به کار نباشند، شوهر بیمه شده اصلی که طبق گواهی پزشک معالج، مبتلا به بیماری غیرقابل علاج بوده و معاش وی توسط بیمه شده زن تامین شود، مخاطبان این خدمت هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.