×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024
بهره‌برداری از ۱۲۰ طرح صندوق کارآفرینی امید یزد در هفته دولت

اقتصادزمانه : مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۲۰ طرح کسب و کار خرد و کوچک این صندوق در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سید عباس امامی در آیین افتتاح کارگاه بسته‌بندی خشکبار و میوه‌های آجیلی با حضور معاون استاندار در شهرستان کم‌برخوردار خاتم افزود: برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

وی افزود: از تسهیلات یاد شده ۵۵ طرح در حوزه صنعت به مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال، ۵۰ طرح در حوزه خدمات به مبلغ ۱۸۲ میلیارد ریال و ۱۵ طرح در حوزه کشاورزی به مبلغ ۷۸ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد ادامه داد: با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال ۱۹۳ نفر به صورت مستقیم فراهم گردید.

امامی درخصوص افتتاح کارگاه بسته‌بندی خشکبار و میوه‌های آجیلی گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و تولید سالیانه ۱۲۰۰ تن محصول با دریافت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از صندوق کارآفرینی امید توانسته زمینه اشتغال ۱۴ نفر را به صورت مستقیم فراهم نماید.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌‌های اجرایی گفت: از ۱۲۰طرح یاد شده ۸۲ طرح مرتبط با سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، ۱۸ طرح سازمان جهاد کشاورزی، ۴ طرح وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، ۷ طرح سازمان بهزیستی و ۹ طرح مرتبط با سایر تفاهم‌نامه‌هاست.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.