×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : در راستای شفاف سازی و ایجاد فضای رقابتی برابر در برگزاری تمامی مزایدات، مدیر سامانه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از همکاری و تعامل مثبت ستاد مبارزه با مواد مخدر با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، آرش عسکری مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اظهار داشت: وفق هماهنگی های صورت گرفته مقرر شده، زین پس کلیه مزایدات ستاد مبارزه با مواد مخدر در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام شود.

عسکری با اعلام اینکه در نخستین اقدام، مزایده های استان‌ های خراسان جنوبی، هرمزگان، زنجان و سیستان و بلوچستان در سامانه ثبت و از تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱منتشر شده افزود: کلیه مزایده گران علاقمند به شرکت و حضور در این مزایده ها، می توانند با مراجعه به سایت سامانه به آدرسsetadiran.ir و مشاهده این خودروها پس از ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی نسبت به پرداخت سپرده شرکت در مزایده و ارسال پیشنهاد قیمت اقدام فرمایند. البته علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد راهنمای مربوطه می توانند به سایت سامانه مراجعه یا با مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (به شماره تلفن ۱۴۵۶، داخلی ۵) تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.