×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024

باشگاه مشتریان بانک سامان سامانیوم دوره رایگان «اصول راه‌اندازی کسب‌وکار موفق» را برگزار می‌کند.

به گزارش اقتصاد زمانه، با توجه به تغییرات ماهیتی کسب‌وکارها از بستر سنتی و حضوری به آنلاین، باشگاه مشتریان بانک سامان «سامانیوم»، برای آموزش و کمک به اشتغال‌زایی و همچنین توسعه کسب‌وکارها، دوره رایگان «اصول راه‌اندازی کسب‌وکار موفق» را برگزار می‌کند.
در این دوره آموزشی که توسط مهدی مومیوند مشاور مدیریت نوآوری و کسب‌وکارهای نوپا تدریس خواهد شد، شرکت‌کنندگان با ارائه مفاهیم کلیدی در بازطراحی محصول یا خدمت پیشنهادی کسب‌وکار آشنا می‌شوند و همچنین ابعاد نوآورانه ۱۰ مدل کسب‌وکار الهام‌بخش بررسی خواهد شد. لازم به ذکر است که این دوره آموزشی روزهای دوشنبه و چهارشنبه ۸ و ۱۰ دی‌ماه سال جاری به‌صورت آنلاین از ساعت ۱۶-۱۸ و در بستر اسکای روم برگزار و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره لازم است، از تاریخ ۲۲ آذرماه تا ۶ دی‌ماه اپلیکیشن سامانیوم را از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود کرده و یا از طریق سایت بانک سامان، وارد سامانیوم شده و در این باشگاه عضو شوند و همچنین برای تکمیل عضویت خود، کارت‌بانکی خود را ثبت کنند. همچنین تمامی افراد پس از تکمیل عضویت خود و کسب امتیاز لازم، می‌توانند در سایت سامانیوم اقدام به ثبت‌نام در این دوره کنند.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت باشگاه مشتریان بانک سامان «سامانیوم» مراجعه و یا اینجا کلیک کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.