×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصادزمانه : جلسه مشترک نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران با جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد، جلسه‌ای به میزبانی ” خسروی پور” رییس نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران با محوریت بحث و تبادل نظر در خصوص طرح‌های توسعه شهر تهران با نمایندگان جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار شد.
گفتنی است در این جلسه  “عبدالله شمشيرساز” رييس شوراي مديريت جامعه مهندسان مشاور ايران، مهندس ” مشهودی”  نماینده اصلی گروه شهرسازی در شورای مدیریت جامعه و مهندس “سادات نیا” نماینده اصلی گروه معماری در شورای مدیریت جامعه به عنوان نمایندگان جامعه مهندسان مشاور ایران حضور داشتند.
لازم به ذکر است در این جلسه طرفین به بیان دیدگاه‌های خود و تبیین جایگاه و وضع موجود طرح‌های توسعه شهر تهران پرداختند و چشم‌انداز این طرح‌ها و جایگاه و نقش مهندسین مشاور در این زمینه را مورد بررسی قراردادند.
در ادامه  مقرر شد تا کمیته‌ای مشترک با هدف زمینه سازی برای ایجاد بستری مشخص جهت اخذ نظرات جامعه متخصصین و پیوند این جامعه با مدیریت شهری و در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر این دو مجموعه تشکیل گردد.
گفتنی است در پایان طرفین ابراز امیدواری کردند با توجه به روند سریع تحولات در عصر حاضر، بدین وسیله بتوانند قدمی هر چند کوچک در راستای توسعه پایدار شهر تهران بردارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.