×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری بزرگترین مزایده سراسری الکترونیک این سازمان در سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، صاحب حجتی در خصوص برگزاری مزایده ۲۶۴ اظهار داشت: این مزایده با مشارکت سی استان کشور با ارزش ریالی افزون بر ۱۵۳۸ میلیارد تومان از دوازدهم تا هجدهم دی ماه در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزار می شود.

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مزایده کالاهایی چون ماشین آلات راهسازی، تجهیزات صنعتی، لوازم و کالاهای الکترونیک، تاسیسات پالایشگاهی و ۳۸ خودروی رسوبی باقیمانده از مزایده های فوق العاده گذشته این سازمان در معرض فروش قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: استان های هرمزگان، بوشهر، قزوین و خوزستان به ترتیب بالاترین میزان کالاهای ارائه شده در این مزایده را به خود اختصاص داده اند.

عضو هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ارائه ۴۷۰ کیلوگرم زعفران در استان هرمزگان را یکی از شاخص ترین ارائه های این سازمان در مزایده سراسری الکترونیک ۲۶۴ برشمرد و تصریح کرد: خودرو های رسوبی باقی مانده از مزایده های فوق العاده پیشین نیز از طریق دو استان بوشهر و هرمزگان عرضه شده اند.

حجتی زمان رمزگشایی این مزایده را ۲۱ دی ماه و با حضور اعضای شورای فروش این سازمان اعلام کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.