×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : جشنواره بین المللی شعر کیش با چهار موضوع، جزیره زیبای کیش، خلیج فارس، ایران زیبا و دلاوران ایران آغاز شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نغمه مستشار نظامی دبیر این جشنواره با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان و رو نمایی پوستر در تیر امسال، بیش از ۶۷۰ اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است گفت: میان آثار ارسالی ۳۰۰ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافت.

مستشار نظامی دبیر پنجمین جشنواره شعر کیش با بیام اینکه هنرمندان بین المللی آثارخود را به زبانهای فارسی، انگلیسی،عربی ،ترکی و اردو به این جشنواره ارسال کرده اند افزود: در مرحله اول، اشعار به چهار دسته کلاسیک، شعرنو و نثر ادبی، ترانه و سرود و شعر طنز تقسیم بندی و بدون نام کدگذاری شد تا دراختیارداوران قرارگیرد.

وی بیان داشت: پس از امتیاز دهی داوران، در پایان از هر بخش ده اثر برتر معرفی شد که پس از گرفتن میانگین و ضریبی براساس رشته تخصصی ، نفرات برگزیده انتخاب شدند.

نغمه مستشار نظامی عنوان کرد: پس از داوری نهایی در هریک از چهار بخش داخلی سه اثر و همچنین بین المللی نیز سه اثر انتخاب شد، ازاین رو دوازده برنده نهایی داخلی و سه برنده نهایی بین الملل تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره را دریافت می کنند.

بنا بر اعلام دبیرجشنواره ، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان ، و همچنین علیرضا قزوه، عبدالجبار کاکایی، محمد علی بهمنی، افشین علا و مصطفی محدثی خراسانی اعضای شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره جایزه ادبی شعرکیش هستند.

مستشار نظامی همچنین محمود اکرامی فر، علی محمد مودب، مصطفی محدثی خراسانی و عبدالجبار کاکایی به عنوان داوران و علیرضا قزوه، محمد علی بهمنی، افشین علا و رضا رفیع را به عنوان هیئت علمی این جشنواره معرفی کرد.

گفتنی است بابک عامل نیز به عنوان دبیر اجرایی پنجمین جشنواره جایزه ادبی شعرکیش فعالیت می کند و رضا اردلان ریاست این رویداد فرهنگی را بر عهده دارد.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیمه دوم دی برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.