×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : غرفه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب توسط شهرداری این منطقه در مسیر راهپیمایی برپاشد که خوشبختانه مورد استقبال راهپیمایان قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی روابط عمومی منطقه۲۲، غلامحسین ادب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تمامی مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری مشارکت داشتند که در این زمینه شهرداری منطقه ۲۲، اجرای استیج “گام دوم انقلاب” را با همکاری پایگاه مقاومت بسیج عمار در دست داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲با اشاره به ویژه برنامه “رادیو انقلاب” در این مراسم، افزود: فعالیت های مختلفی در این استیج اجتماعی برگزار شد که از جمله اجرای ویژه برنامه رادیو انقلاب با بخش های مختلف و متنوع با حضور چهره های شاخص فرهنگی، هنری بود.
ادب به برخی فعالیت های این منطقه در راهپیمایی دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: اجرای سرود انقلاب، توزیع محصولات فرهنگی، توزیع پرچم ایران، ماشین نویسی، ایستگاه صلواتی و … از دیگر اقدامات این معاونت در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه بود.
همچنین در زمینه فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی، پس از پایان مراسم راهپیمایی و با مشارکت شهروندان پسماند و زباله های اطراف غرفه ها جمع آوری شد.
گفتنی است شهرداری منطقه۲۲ در غرب تهران و در مسیر بزرگراه محمد علی جناح زیر پل سردار شهید احمد سوداگرد (شیخ فضل ا..) حضور داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.