×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به برنامه‌ریزی هیات مدیره برای افزایش سرمایه ۸ هزار میلیارد تومانی به منظور افزایش قدرت اعتباری و اعطای تسهیلات، گفت: بانک پارسیان به عنوان بانکی خصوصی در راستای ایفا مسوولیت‌های اجتماعی در سال گذشته ۲۵ هزار طرح در حوزه حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط را اجرایی کرد.
مدیرعامل بانک پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شاید بعد از ۵ سال، اولین سالی است که مجامع تمامی شرکت‌های زیرمجموعه بانک پارسیان تا پایان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد .
وی افزود: بحمدالله در کل گروه سود مطلوبی شناسایی شده که با تصویب مجامع به استحضار مردم خواهند رسید و قصد ما نیز این است که مجمع عمومی بانک را در صورت امکان با توجه به محدودیت‌های کرونایی، نهایی شدن گزارشات حسابرسی و صدور مجوزات بانک مرکزی زودتر از موعد مقرر برگزار کنیم.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به برنامه‌ریزی افزایش سرمایه بانک پارسیان بیان داشت: موضوع مجوز افزایش سرمایه بانک که از سال گذشته پیگیر آن هستیم و گزارشات مربوطه تقدیم بانک مرکزی شده و حوزه نظارت بانک مرکزی نیز آن را تایید کرد که در مرحله صدور مجوز قرار دارد.
دکتر پرویزیان گفت: اگر این افزایش سرمایه انجام پذیرد، نسبت‌های نظارتی بانک، قدرت اعطای تسهیلات و قدرت حضور در بازار افزایش مطلوبی خواهد داشت . در سال گذشته بانک پارسیان اقدامات مهمی را در حمایت از تولید و اشتغال و نیز در جهت جلب اعتماد بیشتر سهامداران و سپرده‌گذاران انجام داد.
وی ادامه داد: از ۱۱ شرکتی که سال گذشته در بورس اوراق بهادار عرضه اولیه سهام شدند، ۲ شرکت مربوط به گروه پارسیان بودند و اول نماد اُپال بود که در بدترین شرایط بازار عرضه موفق و مثبتی را تجربه کرد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.